Elég kompetens-e a mai mesterséges intelligencia a közösségi média tartalom optimalizálásához? Várhatjuk-e, hogy a szélesebb vállalati anyagokból való részletek kiválasztása és a közösségi médiához megfelelő posztok létrehozása, azaz a hatékony tartalom újrahasznosítása a mesterséges intelligencia területévé válik? Kíváncsi vagy rá? Olvass tovább az automatizált közösségi média posztokról!

Automatizált közösségi média posztok – tartalomjegyzék:

  1. Automatizált közösségi média posztok – bevezetés
  2. A mesterséges intelligencia szerepe a közösségi média tartalom létrehozásában
  3. Mire van szüksége a mesterséges intelligenciának?
  4. Mit tudunk automatizálni a mesterséges intelligenciával?
  5. Automatizált közösségi média posztok – összefoglalás

Automatizált közösségi média posztok – bevezetés

A korábbi cikkünkben arról írtunk, hogy a mesterséges intelligencia hogyan könnyíti meg a publikációs naptár létrehozását és a közösségi média posztok gyakoriságának optimalizálását. Ma szeretnénk megvizsgálni a legújabb, élvonalbeli innovációkat ezen a területen. Más szavakkal, megnézzük, hogyan tud a mesterséges intelligencia olyan posztokat létrehozni, amelyek vonzóak a célzott nézők ízlése számára, így azok szívesen megosztják és megjelenítik őket. Milyen eszközökkel tud a mesterséges intelligencia optimalizált tartalmat tervezni egy adott platform számára?

A mesterséges intelligencia szerepe a közösségi média tartalom létrehozásában

A modern mesterséges intelligencia még nem képes önállóan hosszabb tartalmak létrehozására. Pontos kérdésekkel kell irányítani, hogy képes legyen a rendelkezésre álló anyagok parafrázisával válaszokat fogalmazni. Így koherens mondatokat, sőt egész bekezdéseket generál. Mindez egy feltétel mellett: a mesterséges intelligenciának megadott forrásinputnak elegendő, a kérdéses témához közvetlenül kapcsolódó információt kell tartalmaznia ahhoz, hogy értelmes állításokat tudjon létrehozni. Egy külön cikket szentelünk majd az új szövegek létrehozásának mesterséges intelligencia segítségével.

A részletek alkalmazása és azok optimalizálása egy másik terjesztési csatornára leggyakrabban újrahasznosításnak nevezik. Ezért ma arra fogunk összpontosítani, hogy a mesterséges intelligencia hogyan hoz létre automatizált közösségi média posztokat a hosszabb vállalati tartalom szakértői által létrehozott részletek felhasználásával, mint például:

  • blogbejegyzések
  • videók
  • podcastok
  • jelentések
  • esettanulmányok

Mire van szüksége a mesterséges intelligenciának?

A publikációs naptár automatizálása utat nyit a legoptimálisabb idő és dátum kiválasztásához, amikor egy bejegyzés megjelenik a közösségi média platformokon. Azonban a mesterséges intelligencia képességei nem korlátozódnak a tervezésre. A mesterséges intelligencia segíthet a megfelelő tartalom kiválasztásában is, amely érdekelheti a vállalat ügyfeleit és partnereit.

Az ember által generált anyagok esetében a mesterséges intelligencia feladata az optimális tartalomterjesztés javaslata, valamint automatikus alkalmazkodás a különböző média platformok sajátosságaihoz. Ezért a következő válaszokra van szüksége:

  • Mi? – a megfelelő audio- vagy vizuális anyag kiválasztására utal
  • Kinek? – arról szól, hogy a tartalom megjelenjen-e a Facebookon, Twitteren, Instagramon vagy a vállalat TikTokján; de arról is, hogy a üzenetet minden közönségnek megosszuk-e, vagy csak egy megfelelően meghatározott szegmensnek
  • Amikor? – a bejegyzések ütemezésével foglalkozik, amelyet a publikációs naptár optimalizálásával kezel a mesterséges intelligencia,
  • Hogyan? – meghatározza a megfelelő publikációs csatorna kiválasztását – a mesterséges intelligencia például úgy dönthet, hogy egy vállalati eseményt Instagramon történő történet formájában lehet bemutatni, de jobb, ha nem szentelünk neki egy sor Tweetet.

Ahhoz, hogy a mesterséges intelligencia hatékony és meggyőző tartalmat generáljon a közönségünk számára, először meg kell tanulnia a közösségi média profiljaink célközönségének elvárásait. Ezért a mesterséges intelligenciának szüksége van:

Ez lehetővé teszi a mesterséges intelligencia számára, hogy elemezze az előző posztokat és a megfigyelők reakcióit, és javaslatokat tegyen arra, hogy milyen lépéseket és kommunikációt kellene követni egy adott helyzetben. Azonban tartsuk észben, hogy a mesterséges intelligencia jelenlegi fejlesztési szakaszában nem várhatunk egyszerű, egyértelmű és világos válaszokat vagy megoldásokat. Az is kétséges, hogy ez egyáltalán megtörténik-e.

Automatizált közösségi média posztok - Jelenlegi AI képességek

Mit tudunk automatizálni a mesterséges intelligenciával?

A mai közösségi média posztok automatizálása a hatékony tartalom újrahasznosításáról szól. Ezért lehetővé teszi, hogy:

  • újrahasználjuk a meglévő tartalmat és alkalmazzuk azt más közösségi média publikálási követelményekhez
  • optimalizáljuk a bejegyzéseket SEO szempontjából – hogy a legjobb kulcsszavakat használjuk bennük, és a szövegek könnyebben kereshetők legyenek
  • automatikusan megtaláljuk a “vezető szálakat” – olyan elemeket, amelyek nagyobb mennyiségű vállalati tartalmat kapcsolnak össze, hogy koherensebbé és rendezettebbé váljanak, valamint irányelveket hozzanak létre új anyagok készítéséhez
  • új posztokat generáljunk, amelyek előre meghatározott oldalakra vagy dokumentumokra mutatnak – a linkek több platformon való használata hatalmas időmegtakarítást jelent, de ez még mindig néha az automatizált tartalom publikálásának egyik nehezebb kihívása
  • valós időben válaszoljunk az ügyfélmegkeresésekre – köszönhetően a chatbotoknak és voicebotoknak

A többplatformos automatizálással a vállalat egy helyen hozzáférést nyer az összes közösségi média platform posztjaihoz. Ez nemcsak lehetővé teszi az összes poszt tartalmának összehasonlítását, hanem aggregált statisztikák készítését is az összes közösségi médiáról. Ezzel meg lehet határozni, hogy egy kampány egy adott médiában sikeres volt-e, például a pontosabb ügyfélszegmens azonosításával.

Vannak más izgalmas, de kevésbé népszerű AI-alapú automatizálási lehetőségek is. Például:

  • szűrők használata a fotókon a vállalat képi anyagainak következetesebbé tételéhez
  • audio anyagok standardizálása
  • színek automatikus kiválasztása – kiemelések, betűtípusok és háttér színek a korábbi elemzések eredményei alapján

Automatizált közösségi média posztok – összefoglalás

A közösségi média posztok tartalom létrehozásának és újrahasznosításának automatizálása a mesterséges intelligencia alkalmazásának egyik leggyorsabban növekvő területe. Először is, ez egy példa nélküli időmegtakarítást jelent, amely hozzáférést biztosít a vállalatok számára a sokoldalú statisztikákhoz, hogy optimalizálják és formálják közösségi média jelenlétük stratégiáit. Bár az autonóm AI napjai még messze vannak, már most is élvezhetjük az alkalmazásával járó hatalmas előnyöket.

Ha tetszik a tartalmunk, csatlakozz a szorgos méheink közösségéhez a Facebookon, Twitteren, LinkedIn-en, Instagramon, YouTube-on, Pinterest-en.

Robert Whitney

JavaScript szakértő és oktató, aki IT osztályokat mentorál. Fő célja, hogy növelje a csapat termelékenységét azáltal, hogy megtanítja másoknak, hogyan működjenek együtt hatékonyan a kódolás során.

View all posts →

AI in business:

  1. 6 nagyszerű ChatGTP bővítmény, amelyek megkönnyítik az életed
  2. Új üzleti lehetőségek feltérképezése a ChatGPT-4 segítségével
  3. 3 lenyűgöző AI író, amit ma ki kell próbálnod
  4. Szintetikus színészek. A 3 legjobb AI videógenerátor
  5. Mik a gyengeségei az üzleti ötletemnek? Egy ötletbörze a ChatGPT-vel
  6. A ChatGPT használata az üzletben
  7. Új, mesterséges intelligenciával működő szolgáltatások és termékek
  8. Automatizált közösségi média bejegyzések
  9. A közösségi média bejegyzések ütemezése. Hogyan segíthet az AI?
  10. A mesterséges intelligencia szerepe az üzleti döntéshozatalban
  11. A vállalati NLP ma és holnap
  12. AI-segített szöveges chatbotok
  13. AI alkalmazások az üzletben - áttekintés
  14. A mesterséges intelligencia fenyegetései és lehetőségei az üzleti életben (2. rész)
  15. Az AI fenyegetései és lehetőségei az üzletben (1. rész)
  16. Mi a mesterséges intelligencia jövője a McKinsey Global Institute szerint?
  17. Mesterséges intelligencia az üzletben - Bevezetés
  18. Mi az NLP, vagyis a természetes nyelvfeldolgozás az üzletben
  19. Google Fordító vs DeepL. 5 alkalmazás a gépi fordításra az üzleti életben
  20. Automatikus dokumentumfeldolgozás
  21. A hangrobotok működése és üzleti alkalmazásai
  22. Virtuális asszisztens technológia, vagy hogyan beszéljünk az AI-val?
  23. Mi az üzleti intelligencia?
  24. Hogyan segíthet a mesterséges intelligencia a BPM-ben?
  25. A mai és holnapi kreatív mesterséges intelligencia
  26. Mesterséges intelligencia a tartalomkezelésben
  27. Az AI erejének felfedezése a zenealkotásban
  28. 3 hasznos AI grafikai tervező eszköz. Generatív AI az üzletben
  29. MI és a közösségi média – mit mondanak rólunk?
  30. Vajon a mesterséges intelligencia helyettesíti a vállalati elemzőket?
  31. AI eszközök a menedzser számára
  32. A jövő munkaerőpiaca és a közelgő szakmák
  33. RPA és API-k egy digitális vállalatban
  34. Új interakciók. Hogyan változtatja meg a mesterséges intelligencia a készülékek működtetésének módját?
  35. Multimodális mesterséges intelligencia és annak alkalmazásai az üzleti életben
  36. Mesterséges intelligencia és a környezet. 3 AI megoldás, hogy segítsen fenntartható üzletet építeni.
  37. AI tartalomdetektorok. Érdemesek rájuk?
  38. ChatGPT vs Bard vs Bing. Melyik AI csevegőrobot vezeti a versenyt?
  39. A chatbot AI versenytársa a Google keresésnek?
  40. Hatékony ChatGPT kérdések HR és toborzás számára
  41. A prompt mérnökség. Mit csinál egy prompt mérnök?
  42. MI és mi még? A legfontosabb technológiai trendek az üzlet számára 2024-ben
  43. MI és üzleti etika. Miért érdemes etikus megoldásokba fektetni?
  44. Meta AI. Mit érdemes tudni a Facebook és az Instagram AI-támogatott funkcióiról?
  45. AI szabályozás. Mit kell tudnod vállalkozóként?
  46. 5 új felhasználási mód az AI számára az üzletben
  47. AI termékek és projektek - miben különböznek másoktól?
  48. AI mint szakértő a csapatodban
  49. AI csapat vs. szerepek megosztása
  50. Hogyan válasszunk karrierterületet az AI-ban?
  51. AI a HR-ben: Hogyan befolyásolja a toborzási automatizálás a HR-t és a csapatfejlesztést
  52. AI-vezérelt folyamatautomatikus. Hol kezdjük?
  53. 2023 legérdekesebb 6 AI eszköze
  54. Mi a cég mesterséges intelligencia érettségi elemzése?
  55. AI a B2B személyre szabásához
  56. ChatGPT felhasználási esetek. 18 példa arra, hogyan javíthatja vállalkozását a ChatGPT segítségével 2024-ben
  57. AI Mockup generátor. A 4 legjobb eszköz
  58. Mikrotanulás. Gyors módja az új készségek elsajátításának.
  59. A 2024-es év legérdekesebb mesterséges intelligencia alkalmazásai a vállalatoknál
  60. Milyen kihívásokat jelent az AI projekt?
  61. A 2024-es év legjobb 8 AI eszköze az üzleti életben
  62. AI a CRM-ben. Mit változtat az AI a CRM eszközökben?
  63. Az EU AI Törvény. Hogyan szabályozza Európa a mesterséges intelligencia használatát
  64. A 7 legjobb AI weboldalépítő
  65. No-code eszközök és AI újítások
  66. Mennyivel növeli a mesterséges intelligencia a csapatod termelékenységét?
  67. Hogyan használjuk a ChatGTP-t piackutatásra?
  68. Hogyan lehet szélesíteni az AI marketingkampányod elérését?
  69. Mesterséges intelligencia a szállításban és logisztikában
  70. Milyen üzleti problémákat tud megoldani a mesterséges intelligencia?
  71. Hogyan illeszted össze az AI megoldást egy üzleti problémával?
  72. Mesterséges intelligencia a médiában
  73. AI a banki és pénzügyi szektorban. Stripe, Monzo és Grab
  74. A mesterséges intelligencia az utazási iparban
  75. Hogyan segíti az AI az új technológiák születését
  76. AI a kereskedelemben. A globális vezetők áttekintése
  77. A 4 legjobb AI képkészítő eszköz
  78. A legjobb 5 AI eszköz az adatelemzéshez
  79. A mesterséges intelligencia forradalma a közösségi médiában
  80. Mindig megéri mesterséges intelligenciát hozzáadni a termékfejlesztési folyamathoz?
  81. 6 legnagyobb üzleti hiba, amit az AI okozott
  82. AI stratégia a vállalatodban - hogyan építsd fel?
  83. A legjobb AI tanfolyamok – 6 fantasztikus ajánlás
  84. A közösségi média figyelés optimalizálása AI eszközökkel
  85. IoT + AI, avagy hogyan csökkentsük az energia költségeket egy vállalatnál
  86. AI a logisztikában. 5 legjobb eszköz
  87. GPT Bolt – a legérdekesebb GPT-k áttekintése az üzleti életben
  88. LLM, GPT, RAG... Mit jelentenek az AI rövidítések?
  89. AI robotok – a jövő vagy a jelen az üzletben?
  90. Mennyi a költsége az AI bevezetésének egy vállalatnál?
  91. Mit csinálnak a mesterséges intelligencia szakértők?
  92. Hogyan segíthet a mesterséges intelligencia egy szabadúszó karrierjében?
  93. A munka automatizálása és a termelékenység növelése. Útmutató az AI-hoz szabadúszók számára
  94. AI a startupok számára – legjobb eszközök
  95. Weboldal építése mesterséges intelligenciával
  96. Eleven Labs és mi más? A legígéretesebb AI startupok
  97. OpenAI, Midjourney, Anthropic, Hugging Face. Ki kicsoda az AI világában?
  98. A szintetikus adatok és azok fontossága az üzleted fejlesztésében
  99. A legjobb AI keresőmotorok. Hol keressünk AI eszközöket?
  100. Videó AI. A legújabb AI videógenerátorok
  101. AI a menedzsereknek. Hogyan teheti könnyebbé a munkáját az AI
  102. Mi újság a Google Gemini-ben? Minden, amit tudni érdemes.
  103. Mesterséges intelligencia Lengyelországban. Cégek, találkozók és konferenciák
  104. AI naptár. Hogyan optimalizáld az idődet egy cégnél?
  105. MI és a munka jövője. Hogyan készítsük fel vállalkozásunkat a változásra?
  106. AI hangklónozás az üzlet számára. Hogyan lehet személyre szabott hangüzeneteket létrehozni mesterséges intelligenciával?
  107. "Mindannyian fejlesztők vagyunk." Hogyan segíthetnek a polgári fejlesztők a vállalatának?
  108. Tényellenőrzés és AI hallucinációk
  109. AI a toborzásban – toborzási anyagok lépésről lépésre történő kidolgozása
  110. Sora. Hogyan fogják a valósághű videók az OpenAI-tól megváltoztatni az üzletet?
  111. Midjourney v6. Innovációk az AI képgenerálásban
  112. MI a KKV-kban. Hogyan versenyezhetnek a KKV-k a nagyvállalatokkal az MI segítségével?
  113. Hogyan változtatja meg a mesterséges intelligencia az influenszer marketinget?
  114. Valóban fenyegetést jelent a mesterséges intelligencia a fejlesztők számára? Devin és a Microsoft AutoDev
  115. A legjobb AI chatbotok az e-kereskedelemhez. Platformok
  116. AI chatbotok az e-kereskedelemben. Esettanulmányok
  117. Hogyan maradjunk naprakészen az AI világában zajló eseményekkel kapcsolatban?
  118. Az AI megfékezése. Hogyan tegyük meg az első lépéseket az AI alkalmazásához az üzletünkben?
  119. Zavarodottság, Bing Copilot vagy You.com? Mesterséges intelligencia keresőmotorok összehasonlítása
  120. Lengyelországban működő mesterséges intelligencia szakértők
  121. ReALM. Egy úttörő nyelvi modell az Apple-től?
  122. Google Genie — egy generatív AI modell, amely képekből teljesen interaktív világokat hoz létre
  123. Automatizálás vagy kiegészítés? Két megközelítés az AI-ban egy vállalatnál
  124. LLMOps, avagy hogyan lehet hatékonyan kezelni a nyelvi modelleket egy szervezetben
  125. AI videógenerálás. Új horizontok a videótartalom előállításában a vállalkozások számára
  126. A legjobb AI átirati eszközök. Hogyan alakíthatjuk át a hosszú felvételeket tömör összefoglalókká?
  127. A sentiment-analízis mesterséges intelligenciával. Hogyan segít ez a változások előmozdításában az üzletben?
  128. A mesterséges intelligencia szerepe a tartalommoderálásban