Elég kompetens-e a mai mesterséges intelligencia a közösségi média tartalom optimalizálásához? Várhatjuk-e, hogy a szélesebb vállalati anyagokból való részletek kiválasztása és a közösségi médiához megfelelő posztok létrehozása, azaz a hatékony tartalom újrahasznosítása a mesterséges intelligencia területévé válik? Kíváncsi vagy rá? Olvass tovább az automatizált közösségi média posztokról!
Automatizált közösségi média posztok – tartalomjegyzék:
- Automatizált közösségi média posztok – bevezetés
- A mesterséges intelligencia szerepe a közösségi média tartalom létrehozásában
- Mire van szüksége a mesterséges intelligenciának?
- Mit tudunk automatizálni a mesterséges intelligenciával?
- Automatizált közösségi média posztok – összefoglalás
Automatizált közösségi média posztok – bevezetés
A korábbi cikkünkben arról írtunk, hogy a mesterséges intelligencia hogyan könnyíti meg a publikációs naptár létrehozását és a közösségi média posztok gyakoriságának optimalizálását. Ma szeretnénk megvizsgálni a legújabb, élvonalbeli innovációkat ezen a területen. Más szavakkal, megnézzük, hogyan tud a mesterséges intelligencia olyan posztokat létrehozni, amelyek vonzóak a célzott nézők ízlése számára, így azok szívesen megosztják és megjelenítik őket. Milyen eszközökkel tud a mesterséges intelligencia optimalizált tartalmat tervezni egy adott platform számára?
A mesterséges intelligencia szerepe a közösségi média tartalom létrehozásában
A modern mesterséges intelligencia még nem képes önállóan hosszabb tartalmak létrehozására. Pontos kérdésekkel kell irányítani, hogy képes legyen a rendelkezésre álló anyagok parafrázisával válaszokat fogalmazni. Így koherens mondatokat, sőt egész bekezdéseket generál. Mindez egy feltétel mellett: a mesterséges intelligenciának megadott forrásinputnak elegendő, a kérdéses témához közvetlenül kapcsolódó információt kell tartalmaznia ahhoz, hogy értelmes állításokat tudjon létrehozni. Egy külön cikket szentelünk majd az új szövegek létrehozásának mesterséges intelligencia segítségével.
A részletek alkalmazása és azok optimalizálása egy másik terjesztési csatornára leggyakrabban újrahasznosításnak nevezik. Ezért ma arra fogunk összpontosítani, hogy a mesterséges intelligencia hogyan hoz létre automatizált közösségi média posztokat a hosszabb vállalati tartalom szakértői által létrehozott részletek felhasználásával, mint például:
- blogbejegyzések
- videók
- podcastok
- jelentések
- esettanulmányok
Mire van szüksége a mesterséges intelligenciának?
A publikációs naptár automatizálása utat nyit a legoptimálisabb idő és dátum kiválasztásához, amikor egy bejegyzés megjelenik a közösségi média platformokon. Azonban a mesterséges intelligencia képességei nem korlátozódnak a tervezésre. A mesterséges intelligencia segíthet a megfelelő tartalom kiválasztásában is, amely érdekelheti a vállalat ügyfeleit és partnereit.
Az ember által generált anyagok esetében a mesterséges intelligencia feladata az optimális tartalomterjesztés javaslata, valamint automatikus alkalmazkodás a különböző média platformok sajátosságaihoz. Ezért a következő válaszokra van szüksége:
- Mi? – a megfelelő audio- vagy vizuális anyag kiválasztására utal
- Kinek? – arról szól, hogy a tartalom megjelenjen-e a Facebookon, Twitteren, Instagramon vagy a vállalat TikTokján; de arról is, hogy a üzenetet minden közönségnek megosszuk-e, vagy csak egy megfelelően meghatározott szegmensnek
- Amikor? – a bejegyzések ütemezésével foglalkozik, amelyet a publikációs naptár optimalizálásával kezel a mesterséges intelligencia,
- Hogyan? – meghatározza a megfelelő publikációs csatorna kiválasztását – a mesterséges intelligencia például úgy dönthet, hogy egy vállalati eseményt Instagramon történő történet formájában lehet bemutatni, de jobb, ha nem szentelünk neki egy sor Tweetet.
Ahhoz, hogy a mesterséges intelligencia hatékony és meggyőző tartalmat generáljon a közönségünk számára, először meg kell tanulnia a közösségi média profiljaink célközönségének elvárásait. Ezért a mesterséges intelligenciának szüksége van:
- idő a tanulásra (Gépi Tanulás, ML)
- hozzáférés a publikációs előzményekhez
- egy kiterjedt analitikai modulra, amelyet Természetes Nyelvfeldolgozó (NLP) technológiák működtetnek.
Ez lehetővé teszi a mesterséges intelligencia számára, hogy elemezze az előző posztokat és a megfigyelők reakcióit, és javaslatokat tegyen arra, hogy milyen lépéseket és kommunikációt kellene követni egy adott helyzetben. Azonban tartsuk észben, hogy a mesterséges intelligencia jelenlegi fejlesztési szakaszában nem várhatunk egyszerű, egyértelmű és világos válaszokat vagy megoldásokat. Az is kétséges, hogy ez egyáltalán megtörténik-e.

Mit tudunk automatizálni a mesterséges intelligenciával?
A mai közösségi média posztok automatizálása a hatékony tartalom újrahasznosításáról szól. Ezért lehetővé teszi, hogy:
- újrahasználjuk a meglévő tartalmat és alkalmazzuk azt más közösségi média publikálási követelményekhez
- optimalizáljuk a bejegyzéseket SEO szempontjából – hogy a legjobb kulcsszavakat használjuk bennük, és a szövegek könnyebben kereshetők legyenek
- automatikusan megtaláljuk a “vezető szálakat” – olyan elemeket, amelyek nagyobb mennyiségű vállalati tartalmat kapcsolnak össze, hogy koherensebbé és rendezettebbé váljanak, valamint irányelveket hozzanak létre új anyagok készítéséhez
- új posztokat generáljunk, amelyek előre meghatározott oldalakra vagy dokumentumokra mutatnak – a linkek több platformon való használata hatalmas időmegtakarítást jelent, de ez még mindig néha az automatizált tartalom publikálásának egyik nehezebb kihívása
- valós időben válaszoljunk az ügyfélmegkeresésekre – köszönhetően a chatbotoknak és voicebotoknak
A többplatformos automatizálással a vállalat egy helyen hozzáférést nyer az összes közösségi média platform posztjaihoz. Ez nemcsak lehetővé teszi az összes poszt tartalmának összehasonlítását, hanem aggregált statisztikák készítését is az összes közösségi médiáról. Ezzel meg lehet határozni, hogy egy kampány egy adott médiában sikeres volt-e, például a pontosabb ügyfélszegmens azonosításával.
Vannak más izgalmas, de kevésbé népszerű AI-alapú automatizálási lehetőségek is. Például:
- szűrők használata a fotókon a vállalat képi anyagainak következetesebbé tételéhez
- audio anyagok standardizálása
- színek automatikus kiválasztása – kiemelések, betűtípusok és háttér színek a korábbi elemzések eredményei alapján
Automatizált közösségi média posztok – összefoglalás
A közösségi média posztok tartalom létrehozásának és újrahasznosításának automatizálása a mesterséges intelligencia alkalmazásának egyik leggyorsabban növekvő területe. Először is, ez egy példa nélküli időmegtakarítást jelent, amely hozzáférést biztosít a vállalatok számára a sokoldalú statisztikákhoz, hogy optimalizálják és formálják közösségi média jelenlétük stratégiáit. Bár az autonóm AI napjai még messze vannak, már most is élvezhetjük az alkalmazásával járó hatalmas előnyöket.
Ha tetszik a tartalmunk, csatlakozz a szorgos méheink közösségéhez a Facebookon, Twitteren, LinkedIn-en, Instagramon, YouTube-on, Pinterest-en.
Robert Whitney
JavaScript szakértő és oktató, aki IT osztályokat mentorál. Fő célja, hogy növelje a csapat termelékenységét azáltal, hogy megtanítja másoknak, hogyan működjenek együtt hatékonyan a kódolás során.
AI in business:
- 6 nagyszerű ChatGTP bővítmény, amelyek megkönnyítik az életed
- Új üzleti lehetőségek feltérképezése a ChatGPT-4 segítségével
- 3 lenyűgöző AI író, amit ma ki kell próbálnod
- Szintetikus színészek. A 3 legjobb AI videógenerátor
- Mik a gyengeségei az üzleti ötletemnek? Egy ötletbörze a ChatGPT-vel
- A ChatGPT használata az üzletben
- Új, mesterséges intelligenciával működő szolgáltatások és termékek
- Automatizált közösségi média bejegyzések
- A közösségi média bejegyzések ütemezése. Hogyan segíthet az AI?
- A mesterséges intelligencia szerepe az üzleti döntéshozatalban
- A vállalati NLP ma és holnap
- AI-segített szöveges chatbotok
- AI alkalmazások az üzletben - áttekintés
- A mesterséges intelligencia fenyegetései és lehetőségei az üzleti életben (2. rész)
- Az AI fenyegetései és lehetőségei az üzletben (1. rész)
- Mi a mesterséges intelligencia jövője a McKinsey Global Institute szerint?
- Mesterséges intelligencia az üzletben - Bevezetés
- Mi az NLP, vagyis a természetes nyelvfeldolgozás az üzletben
- Google Fordító vs DeepL. 5 alkalmazás a gépi fordításra az üzleti életben
- Automatikus dokumentumfeldolgozás
- A hangrobotok működése és üzleti alkalmazásai
- Virtuális asszisztens technológia, vagy hogyan beszéljünk az AI-val?
- Mi az üzleti intelligencia?
- Hogyan segíthet a mesterséges intelligencia a BPM-ben?
- A mai és holnapi kreatív mesterséges intelligencia
- Mesterséges intelligencia a tartalomkezelésben
- Az AI erejének felfedezése a zenealkotásban
- 3 hasznos AI grafikai tervező eszköz. Generatív AI az üzletben
- MI és a közösségi média – mit mondanak rólunk?
- Vajon a mesterséges intelligencia helyettesíti a vállalati elemzőket?
- AI eszközök a menedzser számára
- A jövő munkaerőpiaca és a közelgő szakmák
- RPA és API-k egy digitális vállalatban
- Új interakciók. Hogyan változtatja meg a mesterséges intelligencia a készülékek működtetésének módját?
- Multimodális mesterséges intelligencia és annak alkalmazásai az üzleti életben
- Mesterséges intelligencia és a környezet. 3 AI megoldás, hogy segítsen fenntartható üzletet építeni.
- AI tartalomdetektorok. Érdemesek rájuk?
- ChatGPT vs Bard vs Bing. Melyik AI csevegőrobot vezeti a versenyt?
- A chatbot AI versenytársa a Google keresésnek?
- Hatékony ChatGPT kérdések HR és toborzás számára
- A prompt mérnökség. Mit csinál egy prompt mérnök?
- MI és mi még? A legfontosabb technológiai trendek az üzlet számára 2024-ben
- MI és üzleti etika. Miért érdemes etikus megoldásokba fektetni?
- Meta AI. Mit érdemes tudni a Facebook és az Instagram AI-támogatott funkcióiról?
- AI szabályozás. Mit kell tudnod vállalkozóként?
- 5 új felhasználási mód az AI számára az üzletben
- AI termékek és projektek - miben különböznek másoktól?
- AI mint szakértő a csapatodban
- AI csapat vs. szerepek megosztása
- Hogyan válasszunk karrierterületet az AI-ban?
- AI a HR-ben: Hogyan befolyásolja a toborzási automatizálás a HR-t és a csapatfejlesztést
- AI-vezérelt folyamatautomatikus. Hol kezdjük?
- 2023 legérdekesebb 6 AI eszköze
- Mi a cég mesterséges intelligencia érettségi elemzése?
- AI a B2B személyre szabásához
- ChatGPT felhasználási esetek. 18 példa arra, hogyan javíthatja vállalkozását a ChatGPT segítségével 2024-ben
- AI Mockup generátor. A 4 legjobb eszköz
- Mikrotanulás. Gyors módja az új készségek elsajátításának.
- A 2024-es év legérdekesebb mesterséges intelligencia alkalmazásai a vállalatoknál
- Milyen kihívásokat jelent az AI projekt?
- A 2024-es év legjobb 8 AI eszköze az üzleti életben
- AI a CRM-ben. Mit változtat az AI a CRM eszközökben?
- Az EU AI Törvény. Hogyan szabályozza Európa a mesterséges intelligencia használatát
- A 7 legjobb AI weboldalépítő
- No-code eszközök és AI újítások
- Mennyivel növeli a mesterséges intelligencia a csapatod termelékenységét?
- Hogyan használjuk a ChatGTP-t piackutatásra?
- Hogyan lehet szélesíteni az AI marketingkampányod elérését?
- Mesterséges intelligencia a szállításban és logisztikában
- Milyen üzleti problémákat tud megoldani a mesterséges intelligencia?
- Hogyan illeszted össze az AI megoldást egy üzleti problémával?
- Mesterséges intelligencia a médiában
- AI a banki és pénzügyi szektorban. Stripe, Monzo és Grab
- A mesterséges intelligencia az utazási iparban
- Hogyan segíti az AI az új technológiák születését
- AI a kereskedelemben. A globális vezetők áttekintése
- A 4 legjobb AI képkészítő eszköz
- A legjobb 5 AI eszköz az adatelemzéshez
- A mesterséges intelligencia forradalma a közösségi médiában
- Mindig megéri mesterséges intelligenciát hozzáadni a termékfejlesztési folyamathoz?
- 6 legnagyobb üzleti hiba, amit az AI okozott
- AI stratégia a vállalatodban - hogyan építsd fel?
- A legjobb AI tanfolyamok – 6 fantasztikus ajánlás
- A közösségi média figyelés optimalizálása AI eszközökkel
- IoT + AI, avagy hogyan csökkentsük az energia költségeket egy vállalatnál
- AI a logisztikában. 5 legjobb eszköz
- GPT Bolt – a legérdekesebb GPT-k áttekintése az üzleti életben
- LLM, GPT, RAG... Mit jelentenek az AI rövidítések?
- AI robotok – a jövő vagy a jelen az üzletben?
- Mennyi a költsége az AI bevezetésének egy vállalatnál?
- Mit csinálnak a mesterséges intelligencia szakértők?
- Hogyan segíthet a mesterséges intelligencia egy szabadúszó karrierjében?
- A munka automatizálása és a termelékenység növelése. Útmutató az AI-hoz szabadúszók számára
- AI a startupok számára – legjobb eszközök
- Weboldal építése mesterséges intelligenciával
- Eleven Labs és mi más? A legígéretesebb AI startupok
- OpenAI, Midjourney, Anthropic, Hugging Face. Ki kicsoda az AI világában?
- A szintetikus adatok és azok fontossága az üzleted fejlesztésében
- A legjobb AI keresőmotorok. Hol keressünk AI eszközöket?
- Videó AI. A legújabb AI videógenerátorok
- AI a menedzsereknek. Hogyan teheti könnyebbé a munkáját az AI
- Mi újság a Google Gemini-ben? Minden, amit tudni érdemes.
- Mesterséges intelligencia Lengyelországban. Cégek, találkozók és konferenciák
- AI naptár. Hogyan optimalizáld az idődet egy cégnél?
- MI és a munka jövője. Hogyan készítsük fel vállalkozásunkat a változásra?
- AI hangklónozás az üzlet számára. Hogyan lehet személyre szabott hangüzeneteket létrehozni mesterséges intelligenciával?
- "Mindannyian fejlesztők vagyunk." Hogyan segíthetnek a polgári fejlesztők a vállalatának?
- Tényellenőrzés és AI hallucinációk
- AI a toborzásban – toborzási anyagok lépésről lépésre történő kidolgozása
- Sora. Hogyan fogják a valósághű videók az OpenAI-tól megváltoztatni az üzletet?
- Midjourney v6. Innovációk az AI képgenerálásban
- MI a KKV-kban. Hogyan versenyezhetnek a KKV-k a nagyvállalatokkal az MI segítségével?
- Hogyan változtatja meg a mesterséges intelligencia az influenszer marketinget?
- Valóban fenyegetést jelent a mesterséges intelligencia a fejlesztők számára? Devin és a Microsoft AutoDev
- A legjobb AI chatbotok az e-kereskedelemhez. Platformok
- AI chatbotok az e-kereskedelemben. Esettanulmányok
- Hogyan maradjunk naprakészen az AI világában zajló eseményekkel kapcsolatban?
- Az AI megfékezése. Hogyan tegyük meg az első lépéseket az AI alkalmazásához az üzletünkben?
- Zavarodottság, Bing Copilot vagy You.com? Mesterséges intelligencia keresőmotorok összehasonlítása
- Lengyelországban működő mesterséges intelligencia szakértők
- ReALM. Egy úttörő nyelvi modell az Apple-től?
- Google Genie — egy generatív AI modell, amely képekből teljesen interaktív világokat hoz létre
- Automatizálás vagy kiegészítés? Két megközelítés az AI-ban egy vállalatnál
- LLMOps, avagy hogyan lehet hatékonyan kezelni a nyelvi modelleket egy szervezetben
- AI videógenerálás. Új horizontok a videótartalom előállításában a vállalkozások számára
- A legjobb AI átirati eszközök. Hogyan alakíthatjuk át a hosszú felvételeket tömör összefoglalókká?
- A sentiment-analízis mesterséges intelligenciával. Hogyan segít ez a változások előmozdításában az üzletben?
- A mesterséges intelligencia szerepe a tartalommoderálásban