A Canva sablonok értékesítése az egyik érdekes módja a passzív jövedelem biztosításának. Az ajánlatkészítés folyamata időt vesz igénybe és sok energiát igényel, de egyszer elkészített minták korlátlanul felajánlhatók és jövedelmet biztosítanak. Ha szeretnéd megtudni, hogyan lehet Canva sablonokat eladni, olvasd el az alábbi szöveget.

Hogyan lehet Canva sablonokat eladni? – tartalomjegyzék:

  1. Canva sablonok értékesítése – mit érdemes tudni?
  2. Ki vásárol Canva sablonokat?
  3. Milyen típusú sablonokat hozhatok létre és adhatok el?
  4. Hol adhatom el a kész Canva sablonokat?
  5. Hozd létre a sablonodat lépésről lépésre

Canva sablonok értékesítése – mit érdemes tudni?

A Canva egy grafikai projekt eszköz, amelyet ingyenes vagy fizetős fiók részeként lehet használni. A Canva Pro verziójában a felhasználó hozzáfér a legtöbb erőforráshoz: elemek, betűtípusok, képek stb. A Canva-t gyakran és szívesen választják a kezdő alkotók, mert könnyű és intuitív felülete van. Számos ingyenes és fizetős sablon érhető el, amelyeket letölthetünk és szerkeszthetünk személyes használatra.

Mielőtt elkezdenéd az első Canva sablonod elkészítését, olvasd el két fontos tanácsunkat:

  • ne másold a már létező sablonokat – ahogy már említettük, a Canva rendelkezik egy belső sablonkönyvtárral, amelyet bármely felhasználó böngészhet. Ezek a sablonok csak személyes használatra állnak rendelkezésre. Az ilyen sablonok kereskedelmi célú értékesítése, újraértékesítése vagy másolása tilos.
  • fontold meg a Canva Pro csomag beszerzését – ezzel a Canva verzióval letöltheted a sablonodhoz vezető linket.
  • ne használj fizetős elemeket a projektedhez – a klienseidnek is lehet fizetős Pro verziója a Canva-ból, a fizetős könyvtárból származó sablonok használata azt jelenti, hogy a klienseid nem tudják azokat használni.
Hogyan lehet Canva sablonokat eladni

Ki vásárol Canva sablonokat?

Azon tűnődsz, hogy miért szeretne valaki Canva sablont vásárolni, amikor a program annyira könnyen használható és hatalmas belső könyvtárral rendelkezik a kész sablonokból? Számos oka van ennek:

  • a vásárlóknak nincs idejük önállóan létrehozni a projektjeiket,
  • néhány internethasználó nem szeret grafikai munkát végezni – egyesek élvezik a grafikai tervezést, de mások nem találják a grafikai munkát pihentetőnek vagy kellemesnek,
  • nagyon sok ember nem érzi magát magabiztosnak a tervezésben – nincs készségük, türelmük vagy más szükséges tulajdonságuk a munkához,
  • néhány embernek van pénze, és szeretnék azt egy kész sablonra költeni – ez teljesen érthető és elfogadható, és mint ilyen, figyelembe kell venni,
  • a kész sablon vásárlása olcsóbb, mint grafikai tervezőt alkalmazni.

De mi a helyzet a Canva könyvtárral, miért szeretnének az internethasználók, akik hozzáférnek ehhez a nagyszerű sablongyűjteményhez, mégis sablonokat vásárolni külső alkotóktól? A kérdésre a válasz egyszerű. Azok a minták, amelyek a platformon találhatók, gyakran egyediek, ami azt jelenti, hogy minden érdekes projekt, például az Instagramon való használatra, csak egy formában létezik. Mi van, ha a sablonhasználónak több mintára van szüksége ugyanahhoz a célhoz, és nem akarja mindig ugyanazt használni?

Azok számára a külső tervezők sabloncsomagokat hoznak létre és adnak el, például 20 mintát Instagram posztokhoz. Így a sablonhasználó hozzáférést kap a kész mintákhoz, amelyek grafikai szempontból összhangban vannak, hosszú ideig használhatók, és bemutathatják a vizuális egységet a cég (vagy magán) fiókján a közösségi médiában.

Válaszoljunk a kérdésre, ki a sablonok vásárlója? Ők mindazok az emberek (cégek), akik bármilyen típusú tevékenységet folytatnak az interneten. Minden ilyen entitásnak szüksége van képekre, de nem mindegyikük szeretné azokat egyedileg előállítani. Legyen szó egy hatalmas, nemzetközi cégről vagy egy helyi fodrászról, a közösségi médiában végzett tevékenységek során szükségük lesz grafikai projektre. A sablonok potenciális vásárlói a következők:

  • internetes tartalomkészítők (bloggerek, vloggerek, influencerek),
  • helyi vállalkozások tulajdonosai: éttermek, cégek, boltok,
  • szabadúszók,
  • tanárok, oktatók,
  • és még sokan mások.

Milyen típusú sablonokat hozhatok létre és adhatok el?

A Canva mint grafikai szerkesztő egy nagy lehetőségek doboza, amelyben különböző típusú sablonok érhetők el, amelyeket létrehozhatunk és eladhatunk. Az elérni kívánt közönséghez igazodva felajánlhatunk:

  • grafikai tervezéseket, amelyeket posztokként és történetekként használnak a közösségi médiában,
  • thumbnails, bannerek a YouTube-hoz,
  • infografikák,
  • prezentációk,
  • pitch deck,
  • poszterek, szórólapok, brosúrák,
  • köszönő kártyák vásárlásért,
  • blog grafikai tervezések,
  • e-könyvek és gyakorlati készletek,
  • önéletrajzok, CV-k,
  • teendőlisták, naptárak, tervezők,
  • üdvözlő kártyák, meghívók.

Ez a lista még több ötlettel gazdagítható – minden a képzeletedtől és a közönségedtől függ.

Hol adhatom el a kész Canva sablonokat?

Van egy kész sablonod, és szeretnéd eladni? Tudod, mi a következő lépés? Számos módja van a terméked ügyfeleknek való felajánlásának. Íme a legnépszerűbb megoldások:

  • saját internetes bolt – ha már van weboldalad, használhatod sablonok értékesítésére. Ez időigényes és nehéz folyamat, ezért sok kezdő úgy dönt, hogy nem kezd bele. Ennek a megoldásnak a támogatói választhatnak a SaaS és Open Source platformok között. Erről bővebben egy külön szövegben olvashatsz.
  • Etsy – az Etsy-n való értékesítés népszerű megoldás, köszönhetően a könnyű felületnek, amely lehetővé teszi a bolt egyszerű beállítását és az ajánlat létrehozását. A hogyan lehet eladni az Etsy-n szöveget a blogunkon találod.
  • Creative Market – a platform 2021-ben alakult, és egy online piac a grafikai tervezések számára. Mielőtt a sablonkészítő eladhatna ezen a szolgáltatáson, át kell esnie egy ellenőrzési folyamaton. Ehhez el kell küldeni egy linket a portfóliójához, hogy a platform tulajdonosai ellenőrizhessék a felajánlott munkák minőségét.

A sablonkészítőként és eladóként növelheted a magasabb jövedelem esélyeit azáltal, hogy sablonjaidat egyszerre több különböző platformon kínálod.

Hozd létre a sablonodat lépésről lépésre

Fiók a Canva-ban Az első lépés a sablon létrehozásához a Canva-ban a fiók regisztrálása a Canva szolgáltatásban. Az alapfiók ingyenes, de a legjobb opció, ahogy már említettük, a Pro csomag.

  1. Fiók a Canva-ban
  2. Az első lépés a sablon létrehozásához a Canva-ban a fiók regisztrálása a Canva szolgáltatásban. Az alapfiók ingyenes, de a legjobb opció, ahogy már említettük, a Pro csomag.

  3. Ötlet
  4. Termék létrehozása előtt tudnod kell, mi az ajánlatod és ki a kliensed. Ha már van egy meghatározott közönséged, mert például egészséges étkezésről szóló Instagram fiókot vezetsz, gondolkodj el azon, hogy milyen igényeket elégíthetsz ki a közösséged számára a kész sablonjaid felajánlásával. Mi lenne egy személyes receptkönyvvel vagy egy tervezővel, amely tartalmazza a mindennapi, egészséges szokásokat?

    Ha a nulláról indulsz, használhatod a már létező platformokat, mint például az Etsy, hogy inspirációt találj. A böngészőbe írd be a “Canva sablon” kifejezést, és nézd meg, mit kínálnak a többi sablonkészítő. Amikor eldöntötted, hogy egy konkrét terméket szeretnél, ellenőrizhetsz több ajánlatot, hogy megtaláld a közös jellemzőket:

    • milyen méretűek a megadott munkák?
    • milyen szükséges elemek vannak? Például logók, a cég elérhetőségei stb.
    Hogyan lehet Canva sablonokat eladni
  5. Projekt tervezés
  6. Ebben a szakaszban van egy emlékeztető – nem másolhatod a rendelkezésre álló Canva sablonokat. Az eladni kívánt projektnek a te találmányodnak kell lennie. Használhatod a Canva-ban elérhető elemeket. Ne felejtsd el azokat használni, amelyek ingyenesek.

     

    Kezdj el létrehozni egy projektet, amely a megfelelő méretnek megfelelően van tervezve. Válaszd ki a megfelelő betűtípusokat, színpalettát és elemeket, hogy kiemeld a munkád stílusát.

  7. Link generálása
  8. Amikor a projekted kész, menj a korábban generált linkre. Ezt a jobb felső sarokban látható Megosztás gombra kattintva találhatod meg. Ezután kattints a Link csatlakoztatásra, és másold ki a megjelenő linket.

    Ezt a linket a klienseid fogják használni, és a linkre kattintva megnyílik a sablon másolata, amelyet szerkeszthetnek és módosíthatnak a saját fiókjukban. Ez azt jelenti, hogy a klienseid által végzett módosítások nem befolyásolják a meglévő, eredeti sablont. A Canva platformon fiókkal nem rendelkező kliensnek ingyenes fiókot kell létrehoznia.

    Hogyan lehet Canva sablonokat eladni
  9. PDF a sablon linkjével
  10. Van egy linked a sablonodhoz, tehát grafikát kell létrehoznod, hogy elhelyezhesd benne a linket. Létrehozhatsz egy külön PDF dokumentumot. Válaszd ki a szöveget, amelybe a linket helyezed, amely összeköti a dokumentumot a sablonnal. Ezután válaszd ki a megfelelő ikont a jobb felső sarokban, és írd be a linkedet.

    A link hozzáadása után töltsd le a fájlt PDF formátumban.

    Hogyan lehet Canva sablonokat eladni
  11. Ajánlat a sales platform tervezésében
  12. Amikor a projekt minden része kész, csak annyit kell tenned, hogy közzéteszed az ajánlatodat a kiválasztott értékesítési platformon. Ne felejtsd el pontosan értékelni a munkádat.

Hogyan lehet Canva sablonokat eladni? – Összefoglalás

Most, hogy tudod, hogyan lehet Canva sablonokat eladni, magabiztosan léphetsz be a sablontervezők világába. Ez az alapvető tudás segíthet a termékeid megtervezésében, és később olyan elemmé válhat, amely biztosíthat számodra egy stabil, passzív jövedelmet. További információt a szerzői jogokról a Canva szolgáltatás által közzétett cikkben olvashatsz itt.

Ha tetszik a tartalmunk, csatlakozz a szorgos méheink közösségéhez a Facebookon, Twitteren, LinkedIn-en, Instagramon, YouTube-on, Pinterest-en.

Martin Sparks

Az e-kereskedelem iránt érdeklődők, akik folyamatosan kutatnak az interneten, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy nem hagytak ki semmilyen fontos információt a nyereséges online boltok indításával és bővítésével kapcsolatban.

View all posts →

Create & sell digital products:

  1. Mik azok a digitális termékek?
  2. Miért érdemes saját digitális termékeket létrehozni?
  3. A legjobb értékesítési modellek digitális termékek értékesítéséhez
  4. Hogyan használjuk az előfizetéses modellt termékek értékesítésére?
  5. Mi az az e-könyv?
  6. Miről írjunk egy e-könyvet
  7. 8 példa a legjobb e-könyv készítő szoftverekre
  8. Hogyan készítsünk e-könyvet a Canvában?
  9. 11 gyakori e-könyvírási hiba, amit érdemes elkerülni
  10. 5 e-könyvkiadási hiba, amit el kell kerülni
  11. Mik azok az online tanfolyamok?
  12. Az online tanfolyamok típusai, amelyeket létrehozhatsz és eladhatsz
  13. Egy jó internetes tanfolyam 9 jellemzője
  14. 7 dolog, amit meg kell tenned, mielőtt online tanfolyamot készítesz
  15. Hogyan készítsd el a saját online tanfolyamodat?
  16. A legjobb online tanfolyamkészítő eszközök
  17. Hogyan lehet online videókurzusokat rögzíteni?
  18. Hogyan lehet online tanfolyamokat eladni?
  19. A legjobb online tanfolyampiacok
  20. Hogyan lehet Canva sablonokat eladni: 6 lépés a végtermékig
  21. Online sablonok: 7 ötlet online sablonokhoz, amelyek eladnak
  22. A legjobb online tanfolyamplatformok
  23. Mik azok a stock képek?
  24. Mi az a stock zene?
  25. Hogyan lehet eladni a stock fényképeket?
  26. Hogyan értékesítsd a szoftveredet?
  27. 6 alkalmazásmonetizálási modell
  28. Hogyan lehet digitális termékeket eladni az Etsy-n?
  29. Hogyan lehet mobilalkalmazásokat eladni?
  30. Hogyan készítsd el a saját mobilalkalmazásodat?
  31. Hogyan lehet digitális termékeket eladni a Shopify-on?
  32. Mit kell tudni a digitális termékek nemzetközi értékesítéséről?
  33. Hogyan lehet online eladni a stock videókat?
  34. 10 legjobb platform az e-könyvek értékesítésére
  35. A legjobb online piacterek sablonok online értékesítésére
  36. 6 stock zenei könyvtár, amivel pénzt kereshetsz
  37. 8 digitális termékötlet
  38. 5 program az alkalmazások kódolás nélküli létrehozásához