Nehezen lehet sikeresnek lenni az üzleti életben egy jó ötlet nélkül. Mindez különösen a kisvállalatokat érinti. Általában korlátozott forrásaik, emberi erőforrásaik és infrastruktúrájuk van. Azonban az ilyen startupok rendkívül nyereségesek lehetnek. Melyek a legnyereségesebb kisvállalkozások? Íme néhány üzleti ötlet, amelyek a következő években a legnagyobb potenciállal bírnak. Olvass tovább.
A legnyereségesebb kisvállalkozások – tartalomjegyzék:
- 3D nyomtatás
- Egészségügy
- Megújuló energia
- Közösségi média tanácsadás
- Mobilalkalmazások
- Fenntartható tanácsadás
- Összegzés
3D nyomtatás
A 3D nyomtatás a világ egyik legnyereségesebb üzletévé válik. Gyorsan növekszik Ázsiában és Észak-Amerikában. 2020-ban a 3D nyomtatási piac globálisan 13,7 milliárd dollárra volt értékelve, de 2026-ra akár 63,46 milliárd dollárra is nőhet. Miért van ilyen potenciálja?
Először is, az ellátási láncok egyre inkább digitalizálódnak, és a COVID-19 világjárvány még felgyorsította ezt a folyamatot. Másodszor, egyre nagyobb hangsúly helyeződik a fenntarthatóságra, amely a termelés optimalizálásával kapcsolatos.
Ezenkívül a személyre szabás egyre fontosabbá válik (különösen az egészségügyben). Ezért a cégek olyan termékeket kínálnak, amelyek a konkrét ügyféligényekhez igazodnak. Ráadásul az innováció gyorsabban halad, mint valaha. Mindezekre a kérdésekre a válasz a 3D nyomtatás. Könnyebb fájlokat tárolni, mint késztermékeket, így azokat szükség szerint nyomtathatjuk, testre szabhatjuk a konkrét közönség számára, és optimalizálhatjuk a logisztikát a folyamat során.
Egészségügy
2019-ben a Fortune, az amerikai neves üzleti magazin megjósolta, hogy az egészségügyi ipar gyors növekedésnek indul a következő években. Ezek a jóslatok meglehetősen pontosak voltak. A modern egészségügyi szolgáltatások iránti kereslet gyorsan nőtt még a COVID-19 világjárvány idején is.
Az embereknek nemcsak új gyógyszerekre és gyógyszerekre van szükségük, hanem olyan megoldásokra is, amelyek megkönnyítik a diagnózist és a kapcsolatot az egészségügyi személyzettel. Ez teszi az egészségügyi üzleti ötleteket az egyik legjobbnak. Még egy kisvállalat is sikeresen készíthet olyan megoldásokat és szolgáltatásokat, amelyek értéket adnak az egészségügyi iparnak és javítják annak minőségét.
Megújuló energia
A megújuló energia ipar álomnak tűnik a kis- és középvállalkozások számára. Az energia nap, szél vagy víz által történő előállítására való áttérés egy olyan trend, amely már több éve növekszik, és most éri el csúcspontját. A megújuló energiaforrások (RES) kapacitásának éves nettó növekedése világszerte most 276 GW, vagyis évi 45%.
A napenergia fejlesztése globálisan a leggyorsabb, és továbbra is rekordokat dönt. Ezért a megújuló energia piaca rengeteg potenciált rejt. A kisvállalkozások könnyen megtalálják a helyüket az iparban, például modern napkollektorok telepítésével, tanácsadói szolgáltatások nyújtásával, valamint képzések biztosításával a megújuló energia területén.

Közösségi média tanácsadás
Az egyik leggyorsabban növekvő iparág az utóbbi években a közösségi média tanácsadás. Valójában szinte minden cégnek van üzleti profilja a Facebookon, Instagramon és TikTokon. Azonban a puszta jelenlét nem elegendő a siker eléréséhez a meglévő vagy potenciális ügyfelekkel való kommunikáció során. Ezért a közösségi média ipar sok lehetőséget ad a kisvállalkozásoknak. A közösségi hálózatok megfelelő ismeretével rendkívül nyereségesekké válhatnak.
Mobilalkalmazások
Sok ember ma már nem tudja elképzelni a mindennapi életét különböző mobilalkalmazások, köztük üzleti alkalmazások nélkül. Ez egy hatalmas piac, amely 2021-ben egyedül 20,45%-kal nőtt, és 2025-re 643,91 milliárd dollárt érhet el. Az utóbbi években a futárszolgálati, divat, gyógyszerkiszállítás, egészségügyi és étkezési alkalmazások bizonyultak a legnyereségesebbnek. Bármely cég beléphet erre a piacra, függetlenül a méretétől. Ami számít, az egy harmonikus csapat és egy jó üzleti ötlet.
Fenntartható tanácsadás
A zöld megoldások egyre vonzóbbá válnak üzleti stratégiaként. Ennek több oka is van. Először is, nagy társadalmi nyomás nehezedik a cégekre, hogy védjék a környezetet. Másodszor, a környezetvédelmi törvények és szabályozások egyre szigorúbbak.
Harmadszor, az áramárak emelkednek, és a cégek keresik a módokat, hogy optimalizálják azokat. A fenntartható tanácsadás a válasz minden ilyen problémára. A megfelelő szakértők alkalmazásával a kisvállalkozások sikeresen nyújthatnak tanácsokat a legnagyobb cégeknek arról, hogyan lehet környezetbarát módon, alacsonyabb költségek mellett működni.Összegzés
Bár a kisvállalkozásoknak vannak bizonyos korlátozásaik, különösen a működés méretét és az új munkavállalók felvételét illetően, sikeresek lehetnek különböző iparágakban és üzleti szektorokban. Manapság egy jó ötlet és egy piacképes megoldás gyakran elegendő ahhoz, hogy nyereséges szerződést kössenek és jelenlétet alakítsanak ki a piacon.
Most olvastad a legjobb 6 legnyereségesebb kisvállalkozásról. Nézd meg más cikkeinket: Generációs különbség a munkahelyen.
Ha tetszik a tartalmunk, csatlakozz a nyüzsgő méheink közösségéhez a Facebookon, Twitteren, LinkedInen, Instagramon, YouTube-on, Pinteresten.
Andy Nichols
Egy problémamegoldó, aki 5 különböző diplomával és végtelen motivációs tartalékkal rendelkezik. Ez teszi őt tökéletes vállalkozóvá és menedzserré. Amikor alkalmazottakat és partnereket keres, a világ iránti nyitottságot és kíváncsiságot tartja a legfontosabb tulajdonságoknak.
Launch your startup:
- Hogyan indítsunk el egy startupot? 7 egyszerű és könnyű lépés
- Startup vs. vállalati munka. Melyik a megfelelő számodra?
- A startup létrehozásának előnyei és hátrányai
- Általános indulási statisztikák, amelyeket tudnod kell
- Hogyan lehet létrehozni egy startup növekedési stratégiát?
- Hogyan nevezzünk el egy startupot? Hasznos tippek és stratégiák
- Hogyan szerezhetünk üzleti tudást gyorsan? 5 legjobb gyakorlat
- Miért buknak el a startupok? 6 startup ötlet, amelyet érdemes elkerülni
- A 6 legprofibb kisvállalkozás
- 7 kérdés, hogy meghatározzuk, érdemes-e folytatni az üzleti ötletedet
- Hogyan érvényesítsd az üzleti ötletedet? 3 egyszerű lépés
- Kövesd a szenvedélyedet? A szenvedély fontossága az üzletben
- Mi az a vásárlói személyiség? 5 előny a vásárlói személyiség létrehozásából
- Hogyan találjunk üzleti ötletet?
- 5 hihetetlen cég, amely garázsban indult
- Mi a piackutatás és miért fontos?
- Hogyan teszteld valójában az üzleti ötletedet?
- Hogyan készítsünk prototípust egy termékhez?
- Hogyan építsünk MVP-t?
- Hogyan használjuk a felméréseket az üzleti ötletünk tesztelésére?
- Mi az üzleti terv? 4 típusú üzleti terv
- Mit kell tartalmaznia egy üzleti tervnek?
- Minek kell szerepelnie egy termékleírásban?
- Megvalósítási terv. Mi az, és hogyan kell létrehozni?
- Versenytárs elemzés
- Marketing stratégia
- Minden, amit a szabadalmakról tudni érdemes
- Milyen engedélyekre és licenszekre van szüksége a startupomnak?
- Mi az átlagos startup alapító fizetése?
- 4 startup adó, amit meg kell fizetned
- Melyik jogi struktúra a legjobb az Ön vállalkozása számára?
- Induló költségek. Mennyire lesz szükséged?
- A szellemi tulajdon védelme egy startupban
- Családi finanszírozás vs. önfinanszírozás
- Mi az a részvényesi megállapodás?
- Minek kell szerepelnie egy üzleti terv pénzügyi szekciójában?
- Pénzügyi menedzsment induló vállalkozások számára
- Mi az a startup?
- 8 legjobb iparág a startupok számára
- 10 hasznos eszköz az üzleti ötleted érvényesítéséhez
- A 5 legfontosabb készség, amire minden rendkívül sikeres startup alapítónak szüksége van
- Hagyományos üzleti terv vs. lean startup terv
- 6 alapvető startup fejlesztési szakasz
- 5 furcsa üzleti ötlet, ami milliókat hozott
- Hogyan ellenőrizheted, hogy a startup ötleted már létezik-e?
- Hogyan írjunk jó problémameghatározást a startupunk számára?