Miért érdemes termékmenedzsment eszközöket használni?

A professzionális termékmenedzsment eszközök megkönnyítik az egész termék életciklusának tervezését, szervezését és nyomon követését. Lehetővé teszik a menedzserek számára, hogy hatékonyan kezeljék az adatokat és a feladatokat, valamint jobban megértsék a felhasználói igényeket, prioritásokat állítsanak fel, és következetes termékterveket készítsenek. Az ismétlődő feladatok automatizálásával a jó termékmenedzsment szoftver lehetővé teszi a menedzserek számára, hogy hatékonyabban használják fel az erőforrásokat, ami viszont növeli a termelékenységet és jelentősen felgyorsíthatja a termék bevezetését.

Népszerű termékmenedzsment eszközök szoftverek

A termékmenedzsment egy olyan folyamat, amely folyamatos figyelmet és koncentrációt, valamint a megfelelő eszközöket igényel. Amikor megoldást választ a cégének, érdemes figyelembe venni a projekt méretét és sajátosságait, a rendelkezésre álló költségvetést és a csapata igényeit. Íme néhány népszerű alkalmazás.

Firmbee

A Firmbee egy átfogó eszköz, amely lehetővé teszi, hogy a világ bármely pontjáról kezelje vállalkozását. A felhasználók:

  • átlátható Kanban táblák segítségével tervezhetik a projekteket és feladatokat,
  • koordinálhatják és szervezhetik a csapatmunkát,
  • kezelhetik a kapcsolatokat és az egész toborzási folyamatot,
  • nyomon követhetik a bevételeket és kiadásokat, valamint számlákat állíthatnak ki.
Firmbee
Airfocus

Az Airfocus egy stratégiai menedzsment platform, amely segít a termékcsapatoknak kezelni stratégiáikat, megérteni a felhasználói igényeket, prioritásokat állítani és világos ütemterveket készíteni. Az Airfocus egy moduláris platform, amelyet az egyéni igényekhez igazíthat. Ennek a megoldásnak az előnye az előrehaladott analitika használatának lehetősége, de ára elriaszthatja a nagyobb csapatokat.

termékmenedzsment eszközök
Hotjar

A Hotjar egy felhasználói viselkedéselemző eszköz, amely információkat nyújt a felhasználók weboldalakkal való interakciójáról. Lehetővé teszi, hogy ellenőrizze, hol kattintanak a felhasználók, visszajelzést kérjen tőlük, és megértse, miért döntenek úgy, hogy elhagyják az oldalt. Az előnyök? Mindenekelőtt:

  • könnyű integráció a Google Analytics-szel és más eszközökkel,
  • a felhasználók valós idejű megfigyelésének lehetősége,
  • hőtérképek generálása.

Sajnos, ha ingyenes csomagot használunk, nem lesz hozzáférésünk az előrehaladott funkciókhoz.

termékmenedzsment eszközök
EasyRetro

Az EasyRetro egy olyan eszköz, amelyet a Scrum módszertanban dolgozó csapatok hatékony és szórakoztató sprint retrospektívjeinek megkönnyítésére terveztek. Lehetővé teszi a csapatok számára, hogy megbeszéljék, mi ment jól, mi nem, és mit lehet tenni a helyzet javítása érdekében. Az eszköz célja, hogy bevonja a csapatot és élvezetesebbé tegye a retrospektíveket. Lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy személyre szabott táblákat hozzanak létre, megjegyzéseket fűzzenek, kártyákat rendezzenek és szavazzanak rájuk. Bónusz, hogy lehetőség van exportálásra és más eszközökkel való integrációra.

SurveyMonkey

A SurveyMonkey egy felhőalapú felmérési eszköz, amelyet a felhasználók véleményének összegyűjtésére használnak. Általában a Google Űrlapok alternatívájaként tekintenek rá, de van egy bizonyos előnye. Ez azért van, mert a SurveyMonkey széleskörű “kérdésbankot” kínál, vagyis lehetőséget ad arra, hogy a leggyakrabban feltett kérdések egyikét hozzáadja a felméréséhez. Ezeket valós felmérésekből gyűjtötték össze, és elérhetők azzal az információval, hogy mely kérdőívekből származnak. Nagyon hasznosak kezdő felmérési tervezők számára, akik néha nehezen tudják megfogalmazni a kérdések és válaszok halmazát.

A SurveyMonkey egy jó termékmenedzsment eszköz, amely több, gyakran hasonló felmérést kínál. Átláthatóan van megtervezve, és célja az információk összegyűjtése, rendszerezése és elemzése a vásárlói preferenciákról, a munkavállalói elégedettségről, a piackutatásról vagy bármi másról, ami fontos a termék sikeréhez.

termékmenedzsment eszköz

Termékmenedzsment eszközök – összefoglalás

A megfelelő termékmenedzsment szoftver kiválasztása kulcsfontosságú eleme bármely digitális termékeket fejlesztő cég sikerének. Érdemes időt szánni a rendelkezésre álló lehetőségek, a csapata igényei és az üzleti célok kutatására. A fenti áttekintés csak egy eszközválasztékot képvisel – a piac folyamatosan fejlődik és újabb megoldásokat kínál. A lényeg, hogy találjon egy platformot, amely támogatja a cég céljait és egyszerűsíti a csapata munkáját.

Ha tetszik a tartalmunk, csatlakozzon aktív méheink közösségéhez a Facebookon, Twitteren, LinkedInen, Instagramon, YouTube-on, Pinterest-en, TikTok-on.

Andy Nichols

Egy problémamegoldó, aki 5 különböző diplomával és végtelen motivációs tartalékkal rendelkezik. Ez teszi őt tökéletes vállalkozóvá és menedzserré. Amikor alkalmazottakat és partnereket keres, a világ iránti nyitottságot és kíváncsiságot tartja a legfontosabb tulajdonságoknak.

View all posts →

Product management:

  1. Miért fontos a termék életciklus menedzsment?
  2. Termékmenedzsment bevezetése
  3. Mi a termékmenedzser szerepe?
  4. Hogyan építsünk hatékony termékstratégiát?
  5. OKR-ek vs SMART célok. Melyik keretrendszer hoz jobb eredményeket?
  6. Hogyan definiáljunk egy értékajánlatot?
  7. A vásárlói igények azonosítása és a piaci szegmentálás
  8. Digitális terméked prototípusának készítése
  9. Versenyelőny megszerzése egy hatékony terméktervvel
  10. Hogyan építsünk MVP-t?
  11. MVP vs MMP vs MMF. Kulcsfontosságú mérföldkövek a termékfejlesztésben
  12. A hipotézisvizsgálat elsajátítása
  13. Nyertes termékötlet kidolgozása. Technikák és lépések
  14. A termékminőség-irányítás javítására szolgáló bevált módszerek
  15. Stratégiák és taktikák a sikeres termékbevezetéshez
  16. A termelési optimalizálás révén a nyereségesség növelése
  17. A termék sikerének mérése
  18. Mikor érdemes nyugdíjba vonulni egy termékkel? A termék életciklusának végére vonatkozó döntéseket befolyásoló kulcsfontosságú tényezők
  19. Agilis a termékmenedzsmentben
  20. A terméktervezés jövője. Főbb trendek és előrejelzések
  21. Hogyan árazzuk be a terméket? A legnépszerűbb árazási stratégiák
  22. Feladatok elvégzése. Olyan termékek létrehozása, amelyekre a vásárlóknak valóban szükségük van.
  23. Mi a lean termékmenedzsment?
  24. Scrum és Kanban a termékmenedzsmentben.
  25. Mi az adatalapú termékmenedzsment?
  26. Mi az a growth hacking?
  27. A/B tesztelés a termékmenedzsmentben
  28. Hasznos termékmenedzsment sablonok. Hol találhatók?
  29. Stratégiai eszközök a termékmenedzsmentben
  30. 5 hasznos termékmenedzsment eszköz
  31. Hogyan lehet létrehozni és kezelni a termékdokumentációt?
  32. Hogyan használjuk a mesterséges intelligenciát a termékmenedzsmentben
  33. 6 alapvető eszköz a termékmenedzserek számára