Remek Indiegogo kampány – tudod, hogyan kell elkezdeni? Az Indiegogo a második legnépszerűbb – a Kickstarter után – közösségi finanszírozási platform a világon. Az Indiegogo segítségével megvalósíthatod ötleteidet, technológiai kütyüket vagy műalkotásokat hozhatsz létre, de harcolhatsz az emberi és állati jogokért is. Az Indiegogo-n aktív kampányok száma hatalmas – tudod, hogyan készítheted el a saját kampányodat, hogy kitűnj a tömegből? Olvasd el javaslatainkat az Indiegogo kampány hatékonyságáról az alábbi cikkben.
Sikeres Indiegogo kampány? – tartalomjegyzék:
- Hogyan indítsunk gyűjtést az Indiegogo-n?
- Hogyan teheted sikeressé az Indiegogo kampányodat?
- Mit érdemes még tudni az Indiegogo-ról?
- Összefoglalás
Hogyan indítsunk gyűjtést az Indiegogo-n?
A folyamat elején a weboldal megkérdezi, hogy mi a gyűjtés célja, választhatsz egyéni gyűjtést vagy üzleti vagy nonprofit gyűjtési lehetőséget. Mindkét esetben meg kell adnod a lakcímed vagy a vállalkozásod címét.
Miután kitöltötted ezeket a mezőket és regisztráltál az Indiegogo fiókodra, meg kell jelennie az információnak a Fenntartott Alapokról. Ezután a fő irányítópulton beállíthatjuk a kampányunk címét, hozzáadhatunk leírást, filmet, grafikákat, képeket, együttműködőket és linkeket a vállalkozásunk külső weboldalaira.

Hogyan legyen sikeres az Indiegogo kampányod?
Antes, hogy elkezdenéd a kampányodat, készíts egy ellenőrzőlistát, amely segít látni, hány lépés van a kezdetektől a projekt megvalósításáig. Legalább néhány hónap eltarthat, amíg a kampányod készen áll a beindításra. A legjobb pillanat a kampány indítására, amikor teljesen felkészült vagy és biztos vagy a projekted sikerében. Íme néhány tipp és ötlet, hogy segítsenek elindulni.
- Készíts egy filmet
- Részletes bemutató
- Előnyök és előnyök a támogatók számára
- Linkek
Ha szeretnéd, hogy a kampányod sikeres legyen, adj hozzá egy videót egy meggyőző történettel, amely nem hosszabb 3 percnél. A legjobb eredményeket 1 és 3 perc közötti filmekkel érheted el. Mutatkozz be, mesélj a szándékaidról, céljaidról és álmaidról, és légy őszinte. Tartsd röviden az bemutatkozást, és maradj fókuszált, ne beszélj lényegtelen dolgokról.
Ne kérj közvetlenül pénzt – jobb, ha arra bátorítod másokat, hogy csatlakozzanak hozzád valami új és érdekes létrehozásában. Nagyszerű lenne, ha szeretnél megjelennél a saját filmedben – ez megmutatja másoknak, hogy a projekted nem csupán üzleti vállalkozás, hanem személyesen is fontos számodra.
Ne feledd, hogy az első benyomás csak egyszer tehető, így az első 10 másodperc a legfontosabb tényező, amely a projekted sikerét meghatározza. Az első benyomás vonzhatja a potenciális befektetőidet, ezért jó, ha van egy trailer, ahol a terméked, szolgáltatásod vagy céged bemutatásra kerül.
Győződj meg róla, hogy minden a filmedben világos és érthető, és nincsenek hibák. Továbbá, adhatsz hozzá zenét vagy dallamokat a filmhez, hogy még kifinomultabb legyen. Zárd le a filmedet egy erős bátorítással a nézők számára, hogy cselekedjenek.
A bemutatód szövegezése ugyanolyan fontos, mint a képi anyag. A legfontosabb információkat a anyag elején kell elhelyezni. Figyelj a térközökre, a szavak hangsúlyozására, a behúzásokra és a szakaszokra. A történetmesélés funkciója ugyanolyan fontos, mint a promóciós videó. Gondold át kétszer, hogy milyen történetet szeretnél mesélni a potenciális támogatóidnak. Mesélj nekik azokról az eseményekről, amelyek hatással voltak rád, mielőtt elkezdted a projektedet.
Jó történetmesélés nem akadályozhat meg abban, hogy bemutasd pénzügyi készségeidet – a projekt költségvetésedet is el kell helyezni a weboldalon. És ami a legfontosabb, ne felejtsd el a képeket az összes jutalomról, amelyet a támogatóid számára készítettél. A támogatók számára készült bónuszok képei felkeltik a felhasználók figyelmét és növelik az elköteleződésüket.
Bónuszok létrehozásakor a támogatóid számára győződj meg róla, hogy képes vagy teljesíteni az ígéreteidet. A bónuszok leírásakor adj nekik neveket, és magyarázd el, mi az értékük. Ne feledd, hogy az limitált kiadásként vagy exkluzívként felajánlott termékek vonzóbbak a felhasználók számára, mint a többi standard termék. A bónuszok ára ne legyen túlzó – ne próbálj meg egy pólót 500 dollárért vagy annál többet eladni – lehet, hogy nem leszel sikeres.
Ne felejtsd el a linkeket, amelyek összekötik a projekted külső oldalait a támogatóid közösségével. Maradj naprakész, rendszeresen publikálj bejegyzéseket, és tájékoztasd a befektetőidet a teljes vállalkozás fejlődéséről. Minden érdekelt félnek tudnia kell, ki vagy, mit csinálsz, és milyen képességeid vannak az üzletvezetéshez. Az ilyen intézkedések segíthetnek neked a bizalom és hűség megszerzésében a támogatóid közösségében.
Mit érdemes még tudni az Indiegogo-ról?
Az Indiegogo kampányok minden alkotója választhat két különböző finanszírozási modell közül: mind vagy semmi vagy rugalmas finanszírozás. Az első modellnek 100%-ot kell összegyűjtenie a korábban meghatározott összegből, különben nem kap semmilyen forrást. A második modellben az összes forrást a számlára utalják, amint a jutalmakat átadják a támogatóknak.
Indiegogo – hasonlóan a Kickstarter-hez – 5%-os jutalékot számít fel a begyűjtött összegből. A jutalékdíjat akkor vonják le, amikor a begyűjtött összeget a számlára utalják.

Indiegogo kampány – összefoglalás
Indiegogo összehasonlítva a Kickstarter-rel nem az innovatív startupokra és IT cégekre összpontosít. Néhány kampány az Indiegogo-n idealista, szociális felhangokkal, ahol a fő cél az emberi jogok és állati jogok védelme. Az Indiegogo a legjobb választás azok számára, akik változást szeretnének elérni, és valami mást és jobbat szeretnének létrehozni a támogatásért cserébe. Érdemes alaposan megvizsgálni az Indiegogo kampányokat – az ott hirdetett projektek nemcsak a létrehozóiknak, hanem az egész világnak is hasznosak lehetnek.
Fedezd fel az 5 legnépszerűbb közösségi finanszírozási típust
Ha tetszik a tartalmunk, csatlakozz a szorgos méheink közösségéhez a Facebookon, Twitteren, LinkedIn-en, Instagramon, YouTube-on.
Andy Nichols
Egy problémamegoldó, aki 5 különböző diplomával és végtelen motivációs tartalékkal rendelkezik. Ez teszi őt tökéletes vállalkozóvá és menedzserré. Amikor alkalmazottakat és partnereket keres, a világ iránti nyitottságot és kíváncsiságot tartja a legfontosabb tulajdonságoknak.