Manapság (különösen a COVID-19 világjárvány és az általa okozott e-kereskedelmi fellendülés miatt) egyre több vállalkozás nyílik meg évente. Azonban egy vállalkozás indítása semmi ahhoz képest, hogy azt fenntartsuk – a statisztikák azt mutatják, hogy a legtöbb vállalkozás mindössze két éven belül csődbe megy. Ennek elkerülése érdekében győződjön meg róla, hogy maximalizálja hatékonyságát különböző online eszközök kihasználásával. Olvasson tovább.
A legjobb weboldalak kisvállalkozások számára – tartalomjegyzék:
Firmbee
Egyre több cég – függetlenül az iparágtól – projektalapú módszertan szerint dolgozik. Ha az Ön vállalkozása is közéjük tartozik, figyeljen a Firmbee-re, egy átfogó projektmenedzsment rendszerre, amely minden olyan funkcióval rendelkezik, amire csak gondolhat: CRM eszközök, teendőlisták, kanban táblák és számlázás. Minden egy alkalmazásban – az Ön kényelme és a nagyobb hatékonyság elérése érdekében.
Ráadásul a Firmbee blogja rendszeresen cikkeket közöl különböző témákban: HR, NGO működtetése, marketing vagy értékesítés. Ezek elolvasása biztosan lehetővé teszi, hogy bővítse tudását és alkalmazza a tanácsokat a vállalkozásában.

Canva
Egyszerűen használható, viszonylag olcsó és számos funkcióval rendelkezik, amelyek lehetővé teszik, hogy grafikai terveket készítsen bármilyen alkalomra – ez a népszerű Canva, egy ingyenes grafikai tervező eszköz, amely különböző típusú grafikákat készít közösségi média, brosúrák, névjegykártyák és még sok más számára. Ez a program lehetővé teszi, hogy saját magának készítsen terveket, az online elérhető sablonok felhasználásával. Nem számít, milyen grafikai formátumra van szüksége, a Canva biztosan nem fog csalódást okozni.
Google trends
A Google Trends használata érdemes, amikor piackutatást végez, hogy lássa, melyik téma népszerű jelenleg a közönsége körében, és milyen blogcikkeket kellene közzétennie a weboldala Google keresési eredményeiben való pozicionálásához. A trendek nyomon követése a Google által biztosított legegyszerűbb eszközökkel az egyik alapvető marketing tevékenység kell, hogy legyen, nemcsak a kisebb vállalkozók számára.
Slack
Függetlenül a cég méretétől, ma már általános gyakorlat, hogy elosztott csapatokban dolgoznak – olyan emberekből állnak, akik az ország különböző helyein vagy külföldön találhatók, teljesen vagy részben távmunkában dolgoznak. Ilyen helyzetben nem lehet meglenni egy könnyen használható kommunikátor nélkül, és ebben segít a Slack, amely számos ingyenes funkcióval rendelkezik. Könnyebb kommunikáció? Határozottan!
A Slack (és alternatívája, a Rocket.chat) böngészőben és letölthető alkalmazásként is működik a telefonjára. Az eszköz lehetővé teszi a csevegési témák szerkesztését, fájlok gyors megosztását és mindenféle adat gyűjtését a kisvállalkozások által használt egyéb eszközökkel való integrációnak köszönhetően.
HubSpot
Minden legfontosabb információ az ügyfeleiről és azok interakcióiról az Ön weboldalával egy helyen? Ezt teszi lehetővé a HubSpot, egy CRM, amely korlátozott ingyenes verzióban és egy fizetős verzióban is elérhető, több funkcióval. Még egy viszonylag kis cég számára is érdemes olyan rendszert választani, amely támogatja az értékesítési és marketing folyamatokat a kezdetektől a végéig.
Toggl
Keres egy módot arra, hogy nyomon kövesse, mennyi időt töltenek a csapat egyes munkatársai a feladataikon? Ebben segít a Toggl, egy webalkalmazás, amely ingyenes verzióban érhető el 5 alkalmazottas cégek számára. Ez az eszköz jelentéseket fog biztosítani, amelyeket felhasználhat a teljesítményének javítására és annak biztosítására, hogy elérje a várt eredményeket azáltal, hogy azonosítja azokat a szűk keresztmetszeteket, amelyek potenciális fenyegetéseket jelenthetnek.
Shake law
Szüksége van egy együttműködési megállapodásra egy szabadúszóval? Egy adásvételi szerződésre? Vagy esetleg egy bérleti szerződésre vagy kölcsönszerződésre? A Shake law számos sablont kínál különböző típusú szerződések létrehozásához angol nyelven, amelyeket mobil eszközökön lehet kitölteni.
Trustpilot
Kíváncsi arra, hogy megbízhat-e egy adott szolgáltatóban? Nézze meg, milyen véleményeket kapott a Trustpilot-on, egy világszerte elismert értékelési rendszeren. A Trustpilot saját TrustScore-t hoz létre a cégek számára, ahol népszerűsíti azokat a vállalkozásokat, amelyek folyamatosan sok véleményt kapnak – ezért megbízható információforrásnak számít.
Dropbox
Szüksége van egy biztonságos helyre a vállalati dokumentumok és egyéb fontos fájlok tárolására? Ha igen, a Dropbox, egy felhőalapú alkalmazás, a legjobb megoldás ennek a célnak az elérésére. Néhány dollárért havonta hozzáférhet egy olyan térhez, ahonnan semmi sem fog eltűnni.
Sortly
Hatékonyan szeretné kezelni a kis raktárát (legfeljebb 100 termék)? Mostantól nincs szüksége bonyolult WMS-re – ebben segít a Sortly, egy felhőalapú üzleti alkalmazás, amely lehetővé teszi, hogy a készletmappáit hely, típus és egyéb szempontok szerint szervezze. Gyors rendelés teljesítési folyamat? Mi a helyzet ezzel!
Összegzés
Ha valaha is azt gondolta, hogy minden webalkalmazás csak a piacon lévő nagy szereplők számára készült, itt az ideje, hogy megváltoztassa a perspektíváját. A fent vázolt lehetőségek csak alapvető eszközök, amelyeket a napi munkájában használhat. Tehát melyeket fogja bevezetni a cégében?
Olvassa el ezt is: Hogyan készítsünk értékesítési előrejelzést?
Ha tetszik a tartalmunk, csatlakozzon a mi szorgos méheink közösségéhez a Facebookon, Twitteren, LinkedIn-en, Instagramon, YouTube-on, Pinterest-en, TikTok-on.
Andy Nichols
Egy problémamegoldó, aki 5 különböző diplomával és végtelen motivációs tartalékkal rendelkezik. Ez teszi őt tökéletes vállalkozóvá és menedzserré. Amikor alkalmazottakat és partnereket keres, a világ iránti nyitottságot és kíváncsiságot tartja a legfontosabb tulajdonságoknak.