Fokozatosan egyre több vállalat használ modern rendszereket különböző típusú dokumentumok, könyvelés, kereskedelem stb. kezelésére. Vannak olyan szoftverrendszerek is, amelyeket arra terveztek, hogy közvetlen üzleti kapcsolatokat létesítsenek és tartsanak fenn ügyfelekkel egy adott iparágban. Ezeket a rendszereket általában évről évre vásárolják meg különböző kaliberű vállalatok, a nagyvállalatoktól a kisvállalkozásokig. A szoftver neve CRM (ügyfélkapcsolat-kezelés), és ebben a cikkben áttekintjük a piacon elérhető legkiemelkedőbbeket.

A legjobb ingyenes CRM szoftver – tartalomjegyzék:

  1. Mi az ingyenes CRM szoftver?
  2. Kinek szólnak az ingyenes CRM-ek?
  3. A legjobb ingyenes CRM szoftver
  4. CRM ingyenes szoftver – Összefoglaló
  5. Miért használjunk ingyenes CRM szoftvert?
  6. Milyen megoldásokhoz testreszabhatunk egy ingyenes CRM-et?
  7. Integrálható-e a CRM más rendszerekkel?
  8. Ki használja a CRM-et a leggyakrabban?

Mi az ingyenes CRM szoftver?

A CRM-ek népszerűsége és kényelme kulcsfontosságú szoftverré teszi őket az ügyfélkapcsolatok kezelésében. Ezek az alkalmazások rendelkeznek freemium és frissített, fizetős verziókkal. Az ingyenes CRM-ek számos olyan funkcióval rendelkeznek, amelyek szükségesek a megfelelő üzleti menedzsmenthez, de a vásárló-tulajdonos, vásárló-munkavállaló, vásárló-kereskedő stb. interakciók lebonyolításához is. Lehetővé teszik a feladatok vagy szálak hatékony kezelését egy adott üzleti beszélgetéshez kapcsolódóan, valamint a kapcsolatok fenntartását az ügyfelekkel.

Természetesen az ingyenes CRM lehetővé teszi, hogy közvetlenül kiszolgáljuk azokat az embereket, akik például egy online boltban rendelnek terméket, vagy kérnek egy adott tételt. Az ilyen információk tárolása ingyenes CRM-en keresztül garantálja a jövőbeli gyors visszatérést a témához, mivel azok az ügyfelek, akik először rendeltek valamit egy adott boltból, nagykereskedőtől vagy más cégtől, a jövőben több ajánlatot is szeretnének a termékekre. Az ingyenes CRM a felhőben szintén garantálja a közvetlen kapcsolatot az ügyfél-kereskedő reakcióval online szolgáltatásokon keresztül, így gyors hozzáférést biztosít a CRM információihoz a weben.

A CRM nemcsak egy eszköz a különböző jegyzetek rögzítésére az adott ügyfelekkel folytatott üzleti beszélgetésekkel kapcsolatban, hanem üzleti stratégia és modern módja a szolgáltatások és folyamatok megvalósításának és kezelésének egy adott vállalatban. A CRM-ek számos funkcióval rendelkeznek, amelyek lehetővé teszik például digitális dokumentumok csatolását egy ügyhöz, értékesítési vagy kereskedelmi dokumentumokhoz. Valós időben működnek hálózati struktúrában, mivel az információkat egyetlen adatbázisban rögzítik és dolgozzák fel. Ezért mindenki, aki ezt a szoftvert bármilyen eszközről használja, friss információkkal rendelkezik.

ingyenes crm szoftver

Kinek szólnak az ingyenes CRM-ek?

Széleskörű képességeik miatt a CRM-ek hasznosak azok számára, akik sok üzleti beszélgetést folytatnak, amelyeket nehéz lenne megjegyezni és nyomon követni. Ez a típusú szoftver nagy segítséget nyújt az ügyfélkapcsolatok kezelésében, mivel közvetlen megkereséseket kezel az értékesítéssel és az értékesítési útvonalakkal kapcsolatban, integrálva az online szolgáltatásokkal. Automatikusan kezeli az árajánlatkéréseket, panaszokat és hasonlókat is.

A legjobb ingyenes CRM szoftver

Melyik ingyenes CRM-et válasszuk? Sok ingyenes CRM rendszer érhető el a piacon, de kezdjük talán a legnépszerűbb és legelismertebb szoftverrel, a SugarCRM-mel. Ingyenes verziója számos funkcióval rendelkezik, például személyre szabott felhasználói panel, új objektumok hozzáadásának lehetősége a úgynevezett alpanellek vagy hasznos útvonalak segítségével, amelyek lehetővé teszik, hogy sok elemet összekapcsoljunk a CRM-ben egy adott ügy modul eléréséhez. Ezen kívül a SugarCRM garantálja az események regisztrálását és tervezését is. Ráadásul lehetősége van dokumentumok vagy digitális adatok importálására és exportálására.

Másik ingyenes CRM a SuiteCRM. Számos képességgel rendelkezik, amelyek túllépnek a hasonló szoftverek standardján. Mindenekelőtt a program gazdag funkciókkal lett felépítve, amelyek lehetővé teszik minden felhasználó számára, hogy kezelje az ügyfélkéréseket, vezesse és irányítsa a projekteket, vagy rögzítse az üzleti találkozókat és telefonhívásokat. A SuiteCRM integrálva van a Google Térképpel, és beépített varázslóval rendelkezik, amely lehetővé teszi sok feladat automatizálását. Ezen kívül garantálja az események kezelését a felhasználói panelről.

A VTiger alkalmazás ingyenes CRM-ként számos funkciót kínál. A VTiger segítségével ingyenes szolgáltatásokat használhatunk, mint például az MS Office vagy népszerű e-mail alkalmazások, mint a Mozilla Thunderbird, MS Outlook. Van egy adminisztrátori és felhasználói panel, ahol konfigurálhatjuk és kezelhetjük a sok funkciót. Integrálódik a marketing rendszerekkel, kommunikációs rendszerekkel vagy online szolgáltatásokkal is.

CRM ingyenes szoftver – Összefoglaló

Mindegyik vállalkozónak, aki szeretné, hogy vállalata, üzlete bővítse képességeit és sok ügyfelet szerezzen, modern ingyenes CRM rendszereket kell használnia. Az ingyenes CRM, mint eszköz bármilyen típusú üzlethez, lehetőségeket ad az ügyfélkapcsolatok kezelésére. Ezek a rendszerek sok más feladatot is elvégezhetnek, mint például projektmenedzsment, könyvelés, vállalatirányítás stb. Természetesen a CRM modulok helyben és online is működnek. Az ingyenes CRM letöltése egy olyan megoldás, amely ötvözi a személyi számítógépek szoftverét a vállalati hálózat adataival.

Miért használjunk ingyenes CRM szoftvert?

Mert javítják az üzleti és értékesítési kapcsolatok lebonyolítását az adott ügyfelekkel. Ez egy olyan megoldás, amely több modult egyesít egy koherens egészbe. Lehetővé teszi az adatok kezelését és gyűjtését a CRM-ben.

Milyen megoldásokhoz testreszabhatunk egy ingyenes CRM-et?

A CRM rendszerek biztosan megtalálják a helyüket kereskedelmi, értékesítési, marketing szolgáltatásokban vagy olyan vállalkozások működtetésében, amelyek az ügyfélkapcsolatokra támaszkodnak. Egy CRM alkalmazás testreszabása egyszerű, mivel az ilyen típusú programok sokoldalú eszközök az üzleti kapcsolatok adatainak gyűjtésére.

Integrálható-e a CRM más rendszerekkel?

Az ingyenes CRM-ek integrálhatók más szolgáltatásokkal, például online rendszerekkel, amelyek támogatják az e-kereskedelmi üzleteket, valamint e-mail vagy irodai programokkal. Ezért kihasználhatjuk a lehetőséget, hogy több rendszert egy közös struktúrába egyesítsünk.

Ki használja a CRM-et a leggyakrabban?

A leggyakrabban az ingyenes CRM programokat értékesítők, kereskedők, egyéni vállalkozók és nagy létszámú cégek tulajdonosai használják. Az utóbbi időben a program egyre népszerűbbé vált azok körében is, akik több projekten dolgoznak különböző területeken.

Tekintse meg korábbi cikkünket a szabadúszók CRM-jéről, és csatlakozzon Facebook közösségünkhöz, hogy kapcsolatban maradhasson!

Martin Sparks

Az e-kereskedelem iránt érdeklődők, akik folyamatosan kutatnak az interneten, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy nem hagytak ki semmilyen fontos információt a nyereséges online boltok indításával és bővítésével kapcsolatban.

View all posts →