Gondolkodik azon, hogy saját dropshipping vállalkozást indítson az Amazon platformján, de nem tudja, hol kezdje? Itt van egy útmutató, amely részletesen elmagyarázza, mit kell tennie lépésről lépésre. Olvassa el ezt a cikket, hogy megtudja, hogyan kezdheti el a dropshippinget az Amazonon.

Dropshipping az Amazonon – tartalomjegyzék:

  1. Miért dropshipping az Amazonon?
  2. Kezdje el az értékesítést: lépésről lépésre útmutató

Miért dropshipping az Amazonon?

Miért éppen az Amazont válassza? Az előnyök listája jelentős. A platform mérete és a verseny szintje közötti arány is biztató. Bár az amerikai oldal globális óriás, van helye az újoncoknak és a kisebb szereplőknek is. Ezen kívül az Amazon előnye a magasabb átlagos termékár, amelyet a vásárlók nagyobb vásárlóerőként értelmeznek.

Általában a terület szakértői a dropshippinget ajánlják az Amazonon a kisebb vállalkozások számára. Olyan helyzetben, amikor havonta 10 egységet ad el egy termékből, folyamatosan tárolnia kell az árut valahol. Ezen kívül előre kell rendelnie a beszállítótól, ami a tőkét az árukra fagyasztja, amelyek várakoznak a szállításra.

A dropshipping az Amazonon akkor is kifizetődő, ha bulky termékeket értékesít. Végül is a nagy méretű áruk tárolása terhes és költséges.

A dropshipping az Amazonon az összes rendelés teljesítési felelősség átruházása a beszállítóra. Ha partnerséget alakít ki egy szakemberrel, az gyors és problémamentes szállítást garantál az ügyfelei számára. Így időt nyer, hogy más területeken fejlessze vállalkozását. Win-win.

Kezdje el az értékesítést: lépésről lépésre útmutató

A dropshipping az Amazonon nagyszerű megoldás mindenkinek, különösen a kezdőknek. Az üzemeltetés beállítása gyerekjáték. Hogyan? Csak kövesse az 5 lépésből álló útmutatónkat:

  1. Regisztráció
  2. Természetesen először regisztráljon az Amazon weboldalán. A folyamat hasonlít az iparágban megszokott eljárásokra. Ezen a ponton egy tervet is választ. Jelenleg két lehetőség érhető el:

    • standard – ez egy ingyenes lehetőség, amelyet azoknak ajánlanak, akik ebben a szektorban kezdik. Az üzlet tulajdonosa korlátozott számú terméket értékesít, beállít egy árat termékenként (0,75 euró), valamint díjakat állapít meg, amelyek az árucikk kategóriájától és rendeltetési helyétől függően változnak. Az Amazon ezt a lehetőséget azoknak javasolja, akik nem terveznek havi 35-40 terméknél többet eladni.
    • Pro – havi 39 € + ÁFA költséggel jár, de tartalmazza az Amazon Logisztika szolgáltatást, amely lehetővé teszi, hogy kihasználja a cég elosztási csatornáit és ügyfélszolgálatát. Nincs korlátozás a forgalmazott termékek számában. További előny a lehetőség, hogy adatjelentéseket generálhat, amelyek értékes készletkezelési eszközök. Azonban ez a terv is jutalékoknak és bizonyos változóknak van alávetve minden egyes eladásnál.
  3. Beszállító kiválasztása
  4. Ez valószínűleg a folyamat kulcskérdése. A legjobb nyereség eléréséhez a lehető legtöbb erőfeszítést kell tennie egy jó dropshipping beszállító megtalálására. Hogyan? Először is, keressen olyan beszállítót, aki versenyképes árat kínál, de a margó hozzáadása után is vonzónak kell tűnnie. Még ha a termék valóban értékes is, a vásárló nem fogja megvenni, ha az ára sokkal magasabb, mint amit a vevő hajlandó fizetni.

    Ezen kívül a dropshipping partnerének gyors és hatékony szállítási rendszerrel kell rendelkeznie. Az ügyfelek nagyra értékelik a gyors szállítást. Ideális esetben a terméknek 2-3 napon belül meg kell érkeznie a vásárló ajtajához. Ez a megfizethető árú termékekre is igaz – a határozatlan ideig meghosszabbított szállítási idő hatékonyan elriasztja az ügyfeleket, ami csökkenést eredményez az eladásokban.

  5. Termékek közzététele
  6. A következő lépés az összes olyan termék feltöltése, amelyet el szeretne adni az online boltjába. Ha új termékről van szó, akkor nulláról kell létrehoznia egy hivatkozást. A Seller Pro segítségével bármikor tömegesen feltöltheti az Amazon platformokra az Egyesült Királyságban, Spanyolországban, Franciaországban, Olaszországban vagy Németországban. Ha ezt a lehetőséget választja, akkor azt is jeleznie kell, hogy választja-e az Amazon Logisztikát.

    Ne feledje, hogy egy rendezett termékleírás kulcsfontosságú. Tartsa hitelesnek, eredetinek és ne legyen duplikált, mutassa be az áruk összes funkcióját és paraméterét. Emellett emelje ki az előnyöket, amelyeket a használatuk során kap. Végül ne feledkezzen meg a fényképek minőségéről és tartalmáról. A képeknek minden részletet ábrázolniuk kell a termékről, hogy ösztönözzék a vásárlást, és egyben figyelemfelkeltőek és kellemesek legyenek nézni.

  7. A rendelés szállítása
  8. Az Amazon milliókat vonz a platformjára, így biztosan nem kell sokáig várnia az első vásárlására. Miután a folyamat befejeződött, értesítést fog kapni. Mivel Ön a termék dropshippere, a beszállító közvetlenül a vásárlónak küldi el azt fehér védjeggyel. Győződjön meg róla, hogy a csomagon az Ön márkaneve szerepel, nem a beszállító partnereié.

  9. A csomag átvétele a vásárló által
  10. Amikor a vásárló megkapja a terméket, az Amazon levonja a termékekhez rendelt összegeket, majd kifizeti az összeget a regisztráció során megadott számlára.

dropshipping on Amazon

Ez minden, amit tudnia kell a dropshippingről az Amazonon!

Ha tetszik a tartalmunk, csatlakozzon aktív közösségünkhöz a Facebookon, Twitteren, LinkedInen, Instagramon, YouTube-on, Pinterest-en, TikTokon.

Martin Sparks

Az e-kereskedelem iránt érdeklődők, akik folyamatosan kutatnak az interneten, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy nem hagytak ki semmilyen fontos információt a nyereséges online boltok indításával és bővítésével kapcsolatban.

View all posts →