Értékesítési előrejelzés – tudja, hogyan értékelheti esélyeit a piacon? Szeretne saját vállalkozást indítani, de nem tudja, hogy ez a fajta üzlet hozhat-e bármilyen profitot. Tudja, hogyan ellenőrizheti esélyeit, mielőtt üzleti tevékenységbe kezdene? Értékelnie kell esélyeit és létrehoznia egy értékesítési előrejelzést. Hogyan teheti ezt hatékonyan – olvassa el a cikket, hogy többet megtudjon.

Értékesítési előrejelzés – tartalomjegyzék:

  1. Értékesítési előrejelzés és piaci esélyek
  2. Értékesítési előrejelzés – mit kell tudnia?
  3. Összefoglalás

Értékesítési előrejelzés és piaci esélyek

Az üzleti ötletek váratlanul érkeznek hozzánk. Általában a kreatív egyének szeretnének profitálni az érdeklődésükből, és hobbijukat üzletté alakítani. Néhány ember vállalkozóvá szeretne válni, miközben él és hiába keres ötleteket, de másoknak csak egy elég jó ötletre van szükségük ahhoz, hogy döntést hozzanak és céget indítsanak.

Hogyan értékelheti, hogy az üzleti ötletei jók-e és van-e esélyük a sikerre? Vannak jó módszerek arra, hogy előre ellenőrizze, hogy az ötletnek van-e potenciálja, és hogy nem vagyunk-e kárhoztatva a kudarcra? A piaci potenciál értékelése minden vállalkozó számára szükséges, és vannak módok arra, hogy ez a folyamat az Ön javára váljon. A piaci potenciál értékeléséhez fel kell tennie magának néhány létfontosságú kérdést.

A termék

Triviálisnak tűnhet, de a termékről szóló információ az egyik legfontosabb az üzlet számára. Más kérdések következnek. A termék a kulcs minden más szempont előtt.

A kliens

A második fontos kérdés a klienseivel és a célközönséggel

A verseny

Meg kell találnia a helyét mások között. Ne várja, hogy Ön lesz az egyetlen gyerek a blokkban – rengeteg más kreatív ember van, aki ugyanazt a terméket kínálja, mint Ön. Ellenőrizze a verseny ajánlatát – az áraikat, minőségüket és marketing tevékenységeiket. Végül is arról van szó, hogy képes legyen kitűnni a tömegből.

Értékesítési módszerek

Gondoljon erre a szempontjára, mielőtt bármit kínálna bárhol. Döntse el, milyen értékesítési módszereket szeretne kínálni. Állandó értékesítés lesz? Biztosít hozzáférést az ügyfélnek? Mi a helyzet az internetes értékesítéssel? Az összes fent említett lehetőség? Mindez az Ön döntése. Meg kell határoznia az értékesítési piacát – a közeli szomszédság, a város, a régió vagy az egész ország lesz, vagy megpróbálja a határokon átnyúló kereskedelmet?

Az ár

A vállalat árpolitikája alapvető fontosságú az Ön és az ügyfelei számára. Az ár mindent jelent, de az ár nem minden, nem mindig az alacsony ár nyer. Meg kell találnia a kiegyensúlyozottságot a minőség és az ár között. Mégis, dönthet úgy, hogy luxustermékeket kínál az ügyfeleinek olyan áron, amely tükrözi az értéket.

A hirdetés

A marketing tevékenységeket nem szabad elhanyagolni. Jó marketing stratégiák nélkül nehéz lesz új ügyfeleket szerezni és megtartani a rendszereseket. Az egyik célja, hogy olyan stratégiát hozzon létre, amely informatív és népszerűsíti a termékét a megadott közönség körében.

értékesítési előrejelzés

Értékesítési előrejelzés – mit kell tudnia?

A forgalom a vállalat összes pénzügyi forrásának fő forrása. Ez lehetővé teszi a vállalat számára, hogy növekedjen, terjeszkedjen és működjön. Az értékesítési előrejelzések és a költségtervezés a vállalat irányításának két kulcsfontosságú eleme.

Az értékesítési előrejelzés lehetővé teszi, hogy meghatározza a termékek vagy szolgáltatások várható értékesítési volumenét. Az előrejelzés általában a kiválasztott marketing tervhez és külső tényezőkhöz (verseny, piaci trendek) kapcsolódik.

Az értékesítési elemzésnek figyelembe kell vennie az ügyfelek várható viselkedését, valamint a piac jövőbeli állapotát és a kereslet-kínálat közötti kapcsolatot. Az értékesítési előrejelzés elkészítése egy olyan csapatot kell, hogy magában foglaljon, amely széleskörű ismeretekkel rendelkezik az értékesítés, marketing és pénzügy területén. Nem szükséges, hogy minden szükséges szakértelemmel rendelkezzen – próbáljon meg egy szakembert alkalmazni.

Hogyan készíthet jó értékesítési előrejelzést? Számos módszer létezik az értékesítési előrejelzés elkészítésére. Ezeket a módszereket a vállalat üzleti modelljéhez és a rendelkezésre álló adatokhoz kell igazítani. A legfontosabb értékesítési előrejelzési módszerek közé tartozik a hosszú értékesítési ciklus előrejelzése, a lead-alapú előrejelzés, a lehetőségi szakasz előrejelzése, az intuitív előrejelzés és a tesztpiaci elemzés előrejelzése.

Általában kétféle értékesítési előrejelzési módszer létezik: alulról felfelé történő előrejelzések és felülről lefelé történő előrejelzések. A felülről lefelé történő előrejelzés a piac összes méretének értékét használja, és megbecsüli a termék által megszerezhető százalékot. Az alulról felfelé történő értékesítési előrejelzés kisebb értékeket és összetevőket használ, és az elemzést ezen egyszerű változók alapján bővíti.

Összefoglalás

Számos értékesítési előrejelzési módszer létezik, és ezeket a vállalatnak használnia kell, mielőtt új terméket vezetne be a piacra. A két fő csoport az előrejelzési módszerek közül a alulról felfelé történő értékesítési előrejelzés és a felülről lefelé történő értékesítési előrejelzés. Mindkét módszert alkalmazni kell a termék értékesítésének előrejelzésekor.

Ha tetszik a tartalmunk, csatlakozzon a szorgos méheink közösségéhez a Facebookon, Twitteren, LinkedIn-en, Instagramon, YouTube-on, Pinterest-en.

Andy Nichols

Egy problémamegoldó, aki 5 különböző diplomával és végtelen motivációs tartalékkal rendelkezik. Ez teszi őt tökéletes vállalkozóvá és menedzserré. Amikor alkalmazottakat és partnereket keres, a világ iránti nyitottságot és kíváncsiságot tartja a legfontosabb tulajdonságoknak.

View all posts →