Shopify termékek – tudod, hogyan szállítsd őket az ügyfeleidhez? A szállítási módszerek beállítása óriási jelentőséggel bír az üzlet számára. Az eladónak ki kell választania az ügyfelei számára elérhető szállítási módszereket, hogy azok megfeleljenek az igényeiknek, miközben vonzó árakat kínál nekik.
Shopify termékek – tartalomjegyzék:
- Shopify termékek – kiszállítási stratégia
- Shopify szállítás
- Szállítási módszerek
- Szállítási módszerek Lengyelországban
- Összegzés
Shopify termékek – kiszállítási stratégia
A legfontosabb döntés az eladó részéről a kötelező szállítási költség meghatározása. Az eladó több lehetőség közül választhat:
- ingyenes szállítás – pozitív hatással van az ügyfelek vásárlási döntéseire. Az ingyenes szállítást akkor lehet felajánlani, ha az ügyfél rendelése meghaladja a meghatározott értéket
- egységes szállítási díj – ennek a lehetőségnek a kiválasztása azt jelenti, hogy a díjnak vonzónak kell lennie az ügyfél számára és nyereségesnek az eladó számára
- az pontos szállítási díjak kiszámítása minden alkalommal – az Egyesült Államokban és Kanadában működő eladók, akik a Shopify Shipping szolgáltatást használják, hozzáadhatják a beszállítók által megadott számításokat (az Egyesült Államokban: USPS, DHL, UPS; Kanadában: Canada Post). Ahhoz, hogy a kiszámított díj látható legyen a vásárlók számára, az eladónak meg kell adnia a leírásában a meghatározott súly- és méretértékeket
Shopify szállítás
A Shopify Shipping szolgáltatás elérhető az Egyesült Államokban, Kanadában és Ausztráliában működő boltok számára. A szolgáltatás lehetővé teszi a Shopify fiók összekapcsolását a platformmal együttműködő beszállítók fiókjaival.
Az eladók bemutathatják a szállítási díjakat a vásárlóknak, kedvezményes díjakat használhatnak a szállítási címkékhez, és közvetlenül az adminisztrációs panelről nyomtathatják a szállítási címkéket. A beszállítók listája a helyszíntől függ (az Egyesült Államokban: USPS, UPS, DHL, Kanadában: Canada Post, Ausztráliában: Sendle).
Az eladó összekapcsolhatja a fiókját a beszállító fiókjával, ha rendelkezik Advanced Shopify vagy Shopify Plus csomaggal. Az alacsonyabb típusú csomaggal rendelkező bolt tulajdonosa még mindig összekapcsolhatja a fiókját egy extra díj ellenében, vagy a havi elszámolásról éves csomagra váltva. Az eladó, aki összekapcsolta a szolgáltatásait a beszállító ajánlatával, bemutathatja a szállítási díjait.
Szállítási módszerek
Három fő szállítási módszer létezik:
- szállítás
- helyi szállítás – az eladó meghatározhatja a szállítási költséget és a rendelés minimális értékét. Ezenkívül megadhatja a postai irányítószámokat vagy a cég helyszíne körüli sugárértéket, ahol a helyi szállítás elérhető
- helyi átvétel – a helyi átvétel lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy megtakarítsanak a szállítási költségen

Szállítási módszerek Lengyelországban
Az eladó dönthet úgy, hogy integrálja a Shopify-t a beszállítókkal a Baselinker rendszeren keresztül. Az ilyen integráció ingyenes, de a Baselinker szolgáltatás használata havi díjakat igényel, amelyek a rendelés értékéhez kapcsolódnak. A Shopify és a Baselinker integrációja időigényes lehet, mivel a privát alkalmazásra van szükség az engedélyezéshez és az újonnan generált API kulcshoz.
A Furgonetka.pl szolgáltatással való integráció a következő szállítási módszer Lengyelországban. Az eladó hatékonyan kezelheti a rendeléseit, elemezheti a továbbítási folyamatot és automatikusan elkészítheti a szállítási dokumentumokat. A Shopify és a Furgonetka.pl szolgáltatás integrációs útmutatója elérhető a szolgáltatás weboldalán.
A Shopify és a Way2Send szolgáltatás integrációja hasonló elven működik, mint a Baselinker és a Furgonetka szolgáltatások.
Az eladók használhatják azt az alkalmazást, amely lehetővé teszi a integrációt az InPost szolgáltatással, amely lehetőséget ad a csomagautomata szállításra. A szolgáltatás költsége havi 19 amerikai dollár, de 10 napig ingyenesen tesztelhető. A kiválasztott csomagautomata automatikusan látható a Baselinker, Way2Send és Furgonetka szolgáltatásokban.
Integrálható más típusú rendszerrel is, de ez programozóval való kapcsolatfelvételt igényel. Az alkalmazás megfelelő működéséhez be kell kapcsolni a Carrier Service API funkciót – ezt többféleképpen lehet megtenni:
- miután egy évre előre kifizette a Shopify szolgáltatást 10% kedvezménnyel, lépjen kapcsolatba a Shopify-val
- szerezzen be egy Advanced vagy magasabb előfizetési csomagot
- fizesse a funkcióért havi 20 amerikai dollárt

Összegzés
A világos és átlátható árképzési tervek és a népszerű szállítási módszer kiválasztásának lehetősége a megadott helyszínen ösztönözheti az ügyfeleket a tranzakció véglegesítésére, és pozitív vásárlási élményeket nyújthat számukra. A Shopify folyamatosan fejlődik, ezért egyes eladók nehézségekkel szembesülhetnek a szállítási lehetőségekkel. Az online boltok, mint a toysrus.pl és a thornfit.pl jó példái annak, hogy minden elérhető.
Olvasd el ezt is: Mi az e-kereskedelem és kik az online vásárlók?
Ha tetszik a tartalmunk, csatlakozz a nyüzsgő méheink közösségéhez a Facebookon, Twitteren, LinkedIn-en, Instagramon, YouTube-on, Pinterest-en.
Martin Sparks
Az e-kereskedelem iránt érdeklődők, akik folyamatosan kutatnak az interneten, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy nem hagytak ki semmilyen fontos információt a nyereséges online boltok indításával és bővítésével kapcsolatban.