A Twitter az egyik legnépszerűbb platform az interneten, több mint 300 millió aktív felhasználóval. Néhányan azt mondják, hogy nem olyan, mint más közösségi média platformok, mert sokkal agresszívebb megközelítést igényel.
Ez a közösségi média platform sokféle célt szolgálhat. Hasznos lehet az üzleti világban, különösen az online vállalkozók és marketingesek számára, akik szeretnének kapcsolatba lépni potenciális ügyfeleikkel vagy csatlakozni egy hasonló gondolkodású emberekből álló online közösséghez.
Valaha is kíváncsi voltál, hogyan lehet több Twitter követőt szerezni? Ez a cikk betekintést nyújt abba, hogyan lehet Twitter közösséget építeni botok vagy spam taktikák nélkül. Csak a végrehajtható lépések vonzhatnak értékes követőket. Akár több leadet szeretnél, akár csak a figyelmet szeretnéd felhívni az iparágadon belül, a következő tippek fair játékot jelentenek.
Twitter követők – tartalomjegyzék:
- Tweetelj következetesen
- Tweetelj a megfelelő időben
- Több vizuális tartalmat posztolj
- Használj hashtageket
- Tanuld meg, hogyan kell hatékonyan címkézni, retweetelni és válaszolni a tweetekre
- Posztolj mémeket
- Posztolj friss és megbízható híreket
- Posztolj oktató jellegű tartalmat
Tweetelj következetesen
A Twitter, mint közösségi média platform, eltér más közösségi média platformoktól, mert sokkal komolyabb megközelítést vagy stratégiát igényel. Ismert, hogy gyakrabban kell tweetelned a Twitteren, mint bármely más közösségi média platformon. A CoSchedule azt mutatta, hogy a maximális hatás érdekében a Twitteren napi 3-7 tweet szükséges.
Valójában van néhány márka, amely napi több mint 15 alkalommal tweetel. A szélsőségesség veszélye abban rejlik, hogy az emberek szükségtelenül tweetelnek, ahelyett, hogy néha visszafogottak lennének. Néhány ötlet, amit tweetelhetsz: friss hírek, személyes frissítések, iparági statisztikák, szavazások és még sok más.
Tweetelj a megfelelő időben
Jó rendszeresen tweetelni, mert ez a módja a Twitter fiókod növelésének. De azt is tudnod kell, hogy fontos a megfelelő időben tweetelni. Ha akkor tweetelsz, amikor az emberek alszanak vagy nem aktívak, a tweeted nem fog látszani. Ezért tartsd be a menetrendet. A kutatás azt mutatta, hogy a hétköznapok a legjobb idő a márkákról való posztolásra a közösségi médiában.
Az igazság az, hogy az időzónák különbsége miatt lehetnek kihívások a tweetjeid időzítésében, mindazonáltal még mindig figyelmet kell fordítanod rá. Nem szükséges a képernyőhöz ragadnod ahhoz, hogy növeld a fiókodat, csak stratégikusnak kell lenned a tweetjeid gyakoriságában és időzítésében. A fókuszod a maximális elköteleződés elérése, hogy növeld a fiókodat.
Több vizuális tartalmat posztolj
Az egyik stratégia vagy tipp a Twitter követők megszerzésére a képek posztolása a napi tweetjeid részeként. A tény az, hogy a vizuális tweetek vagy a képekkel ellátott tweetek általában több lájkot kapnak, mint a képek nélküli tweetek. Ezenkívül a képekkel ellátott tweetek több retweetet generálnak, mint a képek nélküli vagy vizuális tweetek. Tehát, ha több követőt szeretnél a Twitteren, vagy szeretnéd növelni a Twitter fiókodat, ki kell találnod, hogyan generálj képeket, amelyeket tweetként posztolhatsz. A Twitter felhasználói hajlamosak átsiklani a szöveges tweetek felett. A képek használata segíthet felkelteni a figyelmüket.
Használj hashtageket
A hashtageket úgy írják le, mint metadatát, amelynek # jelölése van az elején. Ezeket gyakran használják a közösségi média platformokon. A hashtagek használata a közösségi médiában növeli a fiókod láthatóságát és kereshetővé teszi azt. Ez SEO formája a Twitter fiókok számára. A hashtagekkel ellátott tweetek több elköteleződést kapnak, mint a hashtagek nélküli tweetek.
Könnyebb és gyorsabb embereket szerezni, ha ezt a folyamatot követed, mert lehetővé teszi az új Twitter felhasználók számára, hogy gyorsan rátaláljanak a fiókodra. A sok elérhető hashtag miatt a zűrzavar elkerülése érdekében használj iparági szabvány hashtagokat, hogy felfedezzenek az emberek, akik a közösségedhez kapcsolódnak.
Tanuld meg, hogyan kell hatékonyan címkézni, retweetelni és válaszolni a tweetekre
A Twitter fiókod növelése nem kell, hogy időigényes legyen. Csak hatékonyan kell végezned a tevékenységeidet a Twitteren. Ezek a tevékenységek magukban foglalják a címkézést, a retweetelést és a tweetekre való válaszadást, hogy maximális elköteleződést érj el.
Rendszeresen kapcsolatba kell lépned a követőiddel és ügyfeleiddel azáltal, hogy folyamatosan címkézed őket, próbálod retweetelni a megjegyzéseiket, és azonnal válaszolsz a tweetjeikre. Hadd lássák az emberek aktív hozzáállásodat. És ha egy adott márka posztját retweeteled, győződj meg róla, hogy egy szép és szenzációs megjegyzést fűzöl hozzá. Ha ezt jól csinálod, új követőket vonzhatsz.
Posztolj mémeket
A mémek posztolása a Twitteren kreatív módja a Twitter követők növelésének. Sokan a Twitteren szórakoztató tartalomért vannak. A mémek lehetnek a megfelelő mód arra, hogy vonzd őket.
Posztolj friss és megbízható híreket
A Twitter egy olyan platform, amelyet sokan információforrásként látnak. A friss hírek posztolása segíthet növelni a követőid számát, de természetesen győződj meg róla, hogy a híreid pontosak. A dezinformáció korában te lehetsz az, aki pontos információkat tweetel. Ez drámaian növelheti a követőid számát, mert az emberek tőled várják a pontos információkat.
Posztolj oktató jellegű tartalmat
Nem számít, mi a területed, győződj meg róla, hogy több oktató jellegű tartalmat posztolsz, hogy az emberek tanulhassanak a hírcsatornádból. Ennek megvalósítása növelheti a Twitter követőid számát.
Sok más tipp is van, amit követhetsz, de próbáld meg ezeket következetesen alkalmazni, és biztosan észre fogod venni a különbséget. Most, hogy tudod, hogyan lehet több Twitter követőt szerezni, olvasd el a cikkünket is a tweetstormok írásáról és a Twitter hatékony használatáról.Reméljük, hogy a Twitter közösségünkben látunk majd!
Laura Green
Valószínűleg nincs olyan közösségi média csatorna vagy taktika, amivel Laura ne érezné magát magabiztosnak. Legyen szó a legújabb TikTok trendre való ráugrásról, egy Pinterest kampány indításáról vagy élő közvetítésről a YouTube-on - ez a közösségi média ninja mindent megcsinált.