Te egy szabadúszó vagy, aki küzd a projektjeivel és a munkájával? Ne hagyd ki ezeket a nyolc kulcsfontosságú eszközt, amelyeket minden szabadúszónak mesterfokon kell ismernie. A szabadúszó marketing egy gyors ütemű, hiper-kompetitív iparág, amely más módon növekszik. A sikeres szabadúszóvá váláshoz szükséges, hogy a vállalkozás minden egyes aspektusát a legjobban tudd kezelni. A nagy cégekkel és márkákkal ellentétben, amelyek általában egy szakosodott alkalmazottat foglalkoztatnak, hogy lefedjék a projekt minden egyedi aspektusát, a szabadúszóknak általános szakértőkké kell válniuk, akik maguk tudják pörgetni az összes tányért. Ha nem keresed folyamatosan a lehetőségeket a termelékenységed javítására, akkor nehéz lesz lépést tartani a versenytársaiddal. Szerencsére ma már léteznek olyan eszközök a piacon, amelyek segíthetnek optimalizálni a munkafolyamatodat, és biztosítani, hogy felturbózd a szabadúszó képességeidet. Nézzük meg közelebbről a nyolc legfontosabb digitális marketingeszközt, amely minden szabadúszó számára elengedhetetlen.
Digitális eszközök szabadúszó marketingeseknek – tartalomjegyzék:
Ezek a legfontosabb digitális marketingeszközök, amelyek segíthetnek automatizálni és rendszerezni a feladatokat, hogy a valóban fontos dolgokra összpontosíthass.

1. Sprout Social

Sprout Social egy prémium online eszköz a szabadúszók számára, akik közösségi média tartalomkampányokat vezetnek, vagy megoldásra van szükségük a saját márkájukhoz. A Sprout Social segítségével a szabadúszók felkészíthetik, megtervezhetik és ütemezhetik a közösségi tartalmukat egy felhasználóbarát felületen.
A Sprout Social platform lehetővé teszi a szabadúszók számára, hogy nyomon követhessék közösségi tartalmukat és különböző mutatókat, például az elköteleződést vagy a követői növekedést figyelemmel kísérjék.
A Sprout Social funkciói különösen hasznosak azok számára, akiknek több ügyfelük van, vagy szeretnék kezelni a tartalmat több csatornán, beleértve a Facebookot, Twittert, LinkedIn-t, Google+-t, Instagramot, Pinterestet és még sok mást.
2. Canva

Canva egy digitális tervezőeszköz, amely lehetővé teszi, hogy minimális készségekkel grafikákat készíts. Használhatod a sablonjaikat és oktatóanyagaikat, vagy kezdhetsz a semmiből a üres vászon opcióval.
Ingyenes és fizetős verzióval is rendelkezik, így kihasználhatod a hatékony tervezőeszközök csomagját, hogy szinte bármilyen típusú web-, e-mail-, nyomtatott vagy közösségi média tartalmat készíthess – és egy kattintással átméretezhesd az innovatív sabloneszközeikkel.
3. Visual Website Optimizer

A digitális marketing stratégia egyik legfontosabb aspektusa egy erőteljes webes jelenlét. A Visual Website Optimizer segítségével a webdesign világában a szabadúszók erőteljes eszközöket használhatnak a weboldalak testreszabására, amelyek kifejezetten az elköteleződésre és a konverziókra optimalizáltak.
Visual Website Optimizer lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy azonosítsák, milyen típusú tartalom rezonál a célközönségükkel, erőteljes A/B tesztelési protokollok segítségével. A megoldás ezután segít a marketingeseknek és a tervezőknek felhasználni ezt az információt a weboldal dizájnjának és elrendezésének optimalizálására.
A legjobb az egészben, hogy a Visual Web Optimizer részletes elemzéseket nyújt az oldal betöltési idejéről, így a marketingesek biztosíthatják, hogy a legjobb élményt nyújtják látogatóiknak.
4. Wyng

Ha digitális marketingkampányokat hozol létre és valósítasz meg, amelyek felhasználói adatokat gyűjtenek, szükséged van egy eszközre, amely biztosítja a legmagasabb szintű adatvédelmet. A technológiai adatvédelmi törvényeknek való meg nem felelés miatt kiszabott büntetések gyorsan tönkretehetik a szabadúszók vállalkozását.
A Wyng segítségével a digitális marketingesek innovatív Zero-party data (ZPD) eszközöket használhatnak annak biztosítására, hogy minden, a vállalat vagy márka számára megosztott, beleegyezésen alapuló, személyes kontextusú adat biztonságos legyen.
5. Mailchimp

Úgy gondolod, hogy az e-mail marketing halott? Gondold át újra! A kutatások továbbra is azt mutatják, hogy az e-mailen keresztüli marketing rendkívül hatékony módja a közönséggel való kapcsolattartásnak.
A Mailchimp segítségével a marketingesek kihasználhatják a kreatív platformot e-mail kampányok megalkotására és küldésére. A Mailchimp tele van különböző sablonokkal, így mindig biztos lehetsz benne, hogy valami professzionális és vizuálisan vonzó dolgot hozol létre.
A Mailchimp emellett integrálódik számos közösségi média platformmal és más népszerű weboldalplatformokkal, hogy zökkenőmentes élményt nyújtson.
6. Google AdWords

A Google Adwords segítségével a Google erőteljes algoritmusát használhatod, hogy a hirdetési tartalmadat egy adott eredmény vagy kimenet alapján alakítsd.
A releváns kulcsszavak és kifejezések egyszerű megadásával a Google Adwords algoritmusát használva megtalálhatja a legjobb tartalom-egyezéseket a tökéletes tartalomhoz. Emellett segíthet azonosítani a legjobb helyeket, ahol online népszerűsítheted a konkrét tartalmat a tartózkodási helyed alapján.
7. Firmbee

Miközben elfoglalt vagy a szabadúszó marketing tartalom építésével és létrehozásával, gondoltál már arra, hogy milyen eszközöket használsz a projektjeid nyomon követésére? A Firmbee az egész vállalkozásodat egy helyen kezeli, így a legfontosabb dolgokra összpontosíthatsz – a hírneved építésére, mint a legjobb szabadúszó a piacon!
A Firmbee segít a szabadúszóknak a vállalkozásuk minden aspektusának kezelésében egy erőteljes CRM szoftverrel, amely rögzíti a leadeket, valamint egy számlázó eszközzel, hogy a kifizetések gyorsan és pontosan megtörténjenek. A Firmbee teljes platformja biztosítja, hogy egyetlen projekt vagy ügyfél részletei se vesszenek el.
Válaszd meg az eszközeidet bölcsen és mesterfokon használd őket
Szabadúszóként a marketing területén könnyen érezheted magad túlterheltnek a rendelkezésre álló eszközök számától. Az egyik kockázat, amibe sok szabadúszó beleesik, hogy túl sok eszközt próbál egyszerre használni, anélkül, hogy bármelyik használatát hatékonyan megtanulná.
Ugyanakkor veszélyes lehet egyetlen eszközt választani és túl sokáig ragaszkodni hozzá – anélkül, hogy felfedeznéd a különböző lehetőségeket. Fontos, hogy bölcsen válaszd meg az eszközeidet, majd mesterfokon használd őket, amíg el nem éred a mesteri szintet.
Néhány idő és tapasztalat után megtalálod azokat az eszközöket, amelyek segítenek a munkád hatékony és eredményes elvégzésében – és lenyűgözheted az ügyfeleidet kiemelkedő eredményekkel.
Mit gondolsz a listánkról? Van olyan, amit hozzáadnál? Tudasd velünk a kommentekben, és figyelj a további nagyszerű tippekre és betekintésekre a szabadúszó piac meghódításához!
Mira Bodhi
Ismeri a szabadúszó munkának az előnyeit és hátrányait, és mégis a legjobbat hozza ki belőle. Az időgazdálkodás és az önmotiváció a legnagyobb előnyei. Jelenleg digitális nomád, és az egész világot bejárva dolgozik.