A hírlevelek iránti divat végtelennek tűnik. Meghívók érkeznek minden irányból, hogy csatlakozzunk több közösséghez. De vajon a levelezőlisták még mindig értékesek? Hogyan építsünk hírlevelet affiliate marketinghez és tegyük azt sikeressé? Javasoljuk a bevált módszereket!

Hogyan készítsünk hírlevelet affiliate marketinghez? – tartalomjegyzék:

  1. Levelezőlista – miről is van szó valójában?
  2. Az e-mail marketing legális
  3. Mindig választás kérdése
  4. Kapcsolatok szerzése
  5. Egy szó a létrehozási technikákról
  6. Hírlevél affiliate marketinghez – ezt érdemes tudni róla!

Levelezőlista – miről is van szó valójában?

A levelezőlista nem más, mint egy helyen összegyűjtött kapcsolatok listája. Lehetővé teszi, hogy folyamatos kapcsolatban maradj a felhasználóiddal. Talán volt már lehetőséged megosztani egy e-mail címet egy márkával vagy magánszeméllyel. Az általad kapott tartalom értékes számodra? Vagy inkább szükségtelen és zavaró spam? A kapcsolat megosztása mindenképpen lehetőséget ad értékes tartalomra, de van kockázata a kéretlen e-maileknek is. Az internetes levelezőlista a hagyományos postáról az online világra vált. Időt, szállítási költségeket és brosúra készítést takarít meg.

Az e-mail marketing legális

Legális az e-mail marketing? A definíciója szerint igen. Azonban a törvény meghatározza a legalapvetőbb adatok online megosztását is. Az érintett ország törvényei kötelezettségekről és tilalmakról beszélnek. Kezdj el listát készíteni a jelenlegi szabályok átnézésével. A felhasználóknak konkrét hozzájárulásokat kell adniuk az elektronikus szolgáltatások nyújtásához.

Mindig választás kérdése

A felhasználóknak joguk van feliratkozni a hálózatodra – de ugyanilyen könnyen le is kell tudniuk iratkozni. Először is – ez legális. Másodszor – ez egy módja annak, hogy tisztességes legyél a címzettel. Az információk és a leiratkozás módjának kiemelése sokkal könnyebbé teszi, hogy több olvasót szerezz. Mindannyian szeretnénk saját döntéseket hozni. Most játssz a másik oldalon. A leiratkozás lehetősége például a leveleid láblécében és a weboldalad láblécében is maradhat. A látható választások biztosítása a bizalom megszerzésének módja.

Kapcsolatok szerzése

Te már lezártad az összes technikai kérdést. Már tudod, hogyan kell jogszerűen létrehozni. Akkor felmerül a kulcsfontosságú kérdés – mit tegyél, hogy a felhasználók szeretnének feliratkozni? Javasoljuk a bevált megoldásokat.

  1. A hírlevélre való feliratkozást ajánló felugró ablakok elavultak. Túl kell lépned ezen, és mutasd be az előnyöket: “Iratkozz fel, és ingyenes e-könyvet, kedvezményt az első vásárlásodra, vagy egy szerzői útmutatót kapsz a postaládádba minden héten.” Egyre inkább elterjedt, hogy a látogató minden belépéskor megjelenik egy üzenet (felugró ablak), és az éppen ellenkező eljárás – azaz egy üzenet, mielőtt elhagynád az oldalt.
  2. A hírlevélre való feliratkozásra ösztönző megjelenhet az oldalsávban. Ne zsúfold tele ezt a teret, és tedd az opciót folyamatosan láthatóvá.
  3. Kevésbé elterjedt, de tele van potenciállal, ha meghívod az embereket, hogy oszd meg a kapcsolatodat a valós világban. Részt veszel egy ipari vásáron? Készíts felméréseket és névjegykártyákat, amelyek lehetővé teszik a kapcsolatok cseréjét. Például küldhetsz egy üzenetet, amelyben megköszönöd az embereknek a találkozót, és meghívod őket, hogy tartsák a kapcsolatot.
  4. A hírlevél információja megjelenhet az oldal tetején is. Ez az opció azonban átgondolt tervezést igényel. Az oldalsáv nem dominálhatja az oldalt.
  5. Ne kérj túl sok adatot – talán elegendő csak egy e-mail cím és egy keresztnév? A felhasználónak biztonságban kell éreznie magát.
  6. Mindig használd a CTA-t (Call to Action), amelyet a korábbi cikkekben említettünk. Ösztönözd a forgalmat üzenetekkel – “csináld”, “iratkozz fel”, “próbáld ki”.
  7. Győződj meg róla, hogy kiemelsz egy professzionális és vizuálisan vonzó üzenetet és feliratkozási űrlapot.
Hogyan készítsünk hírlevelet affiliate marketinghez?

Egy szó a létrehozási technikákról

Felmerül egy alapvető kérdés. Hogyan lehetőséget teremteni a listára való feliratkozásra? Mit lehet tenni, hogy az űrlap könnyen használható és hibátlanul működjön? Szerencsére nem kell mérnöknek lenned ahhoz, hogy listát tervezz. A számos elérhető program zökkenőmentesen végigvezet a folyamaton. A legnépszerűbb levelező rendszerek közé tartozik:

  • Freshmail – lehetővé teszi az eredmények és statisztikák egyszerű ellenőrzését, valamint QR-kódok beillesztését, a program rendkívül népszerű,
  • Mailchimp – korlátozott ingyenes verziót kínál, és remekül működik mobilalkalmazásként a hírlevél készítő számára,
  • CleverReach – egy jól ismert és kedvelt program, amely jól működik a legnépszerűbb weboldal fejlesztési platformokkal (Magento, WordPress, Prestashop stb.).
  • MailJet – népszerű világszerte, felhőalapú és böngészőalapú program. Lehetővé teszi, hogy havonta akár 6,000 e-mailt küldj ingyen,
  • GetResponse a végső javaslatunk. A tiszteletben tartott és könnyen használható alkalmazás, amellyel világszerte sok fejlesztő dolgozik. Többet is írhatnánk róla, de a GetResponse egy tapasztaltabb kiadók számára készült megoldás, nagyobb költségvetéssel.
Hogyan készítsünk hírlevelet affiliate marketinghez?

Hírlevél affiliate marketinghez – ezt érdemes tudni róla!

Összességében reméljük, hogy most már tudod az alapokat a hírlevél készítéséhez affiliate marketinghez. Ez a hatékony szövetséges lehetővé teszi, hogy könnyen mérd az erőfeszítéseid hatásait azáltal, hogy különleges linkeket helyezel el, hogy azonosítsd, hogy a weboldalad forgalma az hirdetői oldalra tőled érkezik.

Ne feledd, hogy a kapcsolatok megszerzése egy dolog – most a feladatod, hogy fenntarts egy jelentős számú feliratkozót. Építs kapcsolatokat; lépj kapcsolatba rendszeresen, de diszkréten (pl. heti 1-2 alkalommal), és igazítsd a tartalmadat a közönségedhez. Idővel szegmentálhatod a feliratkozóidat. Sőt, a tartalmat a közönséged, a rendszeres olvasók vagy az újak szerint is érdemes diverzifikálni. Beszélgess a felhasználókkal, készíts felméréseket, és gyűjts adatokat a közönséged elvárásairól és igényeiről. Használj ki minden lehetőséget a kapcsolattartásra, folyamatosan törekedj új feliratkozók vonzására, és cselekedj úgy, hogy szeretnének meglátogatni téged!

Ez minden, amit tudnod kell a hírlevél készítéséről affiliate marketinghez. Olvasd el a többi cikkünket az affiliate marketingről, pl. Hogyan sikeres az affiliate marketingben? – 6 szabály a sikerhez

Ha tetszik a tartalmunk, csatlakozz a nyüzsgő méheink közösségéhez a Facebookon, Twitteren, LinkedIn-en, Instagramon, YouTube-on, Pinterest-en.

Andy Nichols

Egy problémamegoldó, aki 5 különböző diplomával és végtelen motivációs tartalékkal rendelkezik. Ez teszi őt tökéletes vállalkozóvá és menedzserré. Amikor alkalmazottakat és partnereket keres, a világ iránti nyitottságot és kíváncsiságot tartja a legfontosabb tulajdonságoknak.

View all posts →