Elad gyermekjátékokat, lakásdekorációt, vagy esetleg számítógépeket online? Szeretné, ha online boltja karácsony előtt magasabb profitot termelne? Van néhány tippünk, hogy növelje az eladásokat és mosollyal kezdje az új évet.

Hogyan növelheti az eladásokat karácsony előtt:

  1. Fontos dátumok az e-kereskedelemben
  2. Gondoskodjon a weboldalról
  3. Bővítse a fizetési és szállítási lehetőségeket
  4. Csomagolja be rendesen a rendelését
  5. Hosszabbítsa meg a visszatérítési időszakot
  6. Fektessen be online marketingbe

Az emberek karácsonykor egyre több pénzt költenek. Ha online boltja van, győződjön meg róla, hogy a lehető legtöbb pénz a pénztárába kerül. Kíváncsi, hogyan növelheti az eladásokat karácsony előtt? Nézze meg tippjeinket, hogyan érheti el a magasabb profitot a karácsonyi időszakban.

Fontos dátumok az e-kereskedelemben

A Fekete Péntek mellett, amelyet a karácsonyi őrület kezdetének tekintenek, számos más dátum is van, amelyek marketingpotenciálja nem maradhat figyelmen kívül, ha online boltot üzemeltet. Az egyik ilyen Kyber Hétfő (november 26.) , amely az online boltok akcióinak napja. Milyen más dátumokat érdemes figyelni?

  • Ingyenes Szállítás Nap (december 5.)
  • Ha boltja megengedheti, vegyen részt ilyen akciókban, mert így szélesebb vásárlói kört vonzhat (erről később a cikkben).

  • Mikulás Nap (december 6.)
  • Kétségtelen, hogy ez az a nap, amikor a legtöbb országban minden gyermek ajándékot kap, legyen az nagy vagy kicsi. Ezért még egy különleges kedvezménykód vagy egy banner a weboldalon, amely a “Mikulás” kedvezményről tájékoztat, vonzhatja a késlekedőket és növelheti az eladásokat.

  • Zöld Hétfő (december 10.)
  • Amikor az eBay több mint egy évtizeddel ezelőtt történelmileg magas eladásokat jelentett a december második hétfőjén, Zöld Hétfő néven vált ismertté. Ez az a nap, amikor a fogyasztók rájönnek, mennyi idő maradt karácsonyig, és elkezdenek rohamozni az üzletekben ajándékok után.

  • A karácsony előtti hétvége (december 15-16.)
  • Sokan az utolsó pillanatban vásárolnak ajándékokat, így sok online bolt számára a csúcsértékesítés ezen az időszakon eshet.

    How_to_increase_sales_before_Christmas

    Gondoskodjon a weboldaláról

    Ha weboldalának még nincs SSL tanúsítványa, amely garantálja a domain biztonságát és megbízhatóságát, fontolja meg ennek az eszköznek a telepítését. Ennek köszönhetően javíthatja a Google-ban elfoglalt helyét is. Még több ok, hogy belevágjon.

    Egy másik fontos szempont a weboldal betöltési ideje. Ha a képek és a tartalom hosszú időt vesz igénybe a betöltéshez, a potenciális vásárlók gyorsan továbbállnak egy versenytárs weboldalára. Érdemes gondoskodni nemcsak a weboldal sebességéről asztali gépen, hanem a mobil verzióban is. Sokan számára az okostelefon a leggyorsabb eszköz ajándékok keresésére. Szabadidejükben – munkahelyi szünetben vagy dugókban.

    Néha még a céges logó ünnepi hangulattal való kiegészítése vagy egy visszaszámláló óra elhelyezése a weboldalon is motiválhatja a vásárlókat a több vásárlásra. Ráadásul ilyen elemeket saját maguk is beilleszthetnek az oldalra – online találhatnak oktatóvideókat és cikkeket.

    Bővítse a fizetési és szállítási lehetőségeket

    Nem minden bolt forgalma elég magas ahhoz, hogy ingyenes szállítást vezessen be a rendelés értékétől függetlenül. Ennek ellenére van néhány módja annak, hogy biztosítsa, hogy az ilyen akció ne terhelje meg túlságosan a kisebb online boltokat, és mégis hozzájáruljon az eladások növeléséhez karácsony előtt.

    Az ingyenes szállítást például egy meghatározott összeg – 5, 10 vagy 30 dollár – alapján lehet beállítani, a kosarában lévő termékek számától függően. Például, ha legalább 3 terméket vásárol, ingyenes szállítást kap. A teljesen ingyenes szállítási költségek helyett dönthet csak egy ingyenes formáról – például futárszolgálatról vagy csomagautomata átvételről. És ami fontos, sok vásárló számára maga a szállítási forma számít. Nem mindenki tud otthon várni a futárra vagy a postásra, így a csomagautomata (APM), hírlapárus, kioszk vagy legközelebbi posta hiánya miatt a vásárló lemondhat a vásárlásról.

    Egy másik elem, amely még mindig vonzhatja a fogyasztókat, a fizetési forma, ezért győződjön meg róla, hogy a rendelkezésre álló lehetőségek között szerepel egy gyors átutalási rendszer, amely kényelmes módja az online kifizetéseknek.

    Csomagolja be rendesen a rendelését

    Úgy tűnhet, hogy nem a csomagolás a fontos, hanem az, ami benne van. Azonban az online boltok számára a rendelés csomagolásának módja fontosnak bizonyulhat. Olyan esztétikusnak és ügyesnek kell lennie, amennyire csak lehetséges. Akkor nagy a valószínűsége, hogy a vásárló meg akarja ünnepelni a vásárlást egy fotóval, majd megosztja azt a közösségi médiában. Ingyenes reklám.

    Hogyan csomagolja be akkor a választékát, hogy örömet szerezzen a vásárló szemének? Kartondoboz helyett használhat egy személyre szabott dobozt, vagy nyomtathat egy “köszönöm” üzenetet a dobozra. A csomagba tehet 2-3 cukorkát céges csomagolásban vagy céges matricát. Sok múlik az e-kereskedelmi üzletág természetén. Egy dolgot érdemes elkerülni – spórolni a szállítási anyagokon és a gondatlan csomagolás módján. A látszat ellenére a vásárlók figyelnek a részletekre.

    Hosszabbítsa meg a visszatérítési időszakot

    A karácsonyi ajándékokat általában december 24-én vagy 25-én adják át, az ország függvényében, és vásárlásuk általában sokkal korábban történik. Ebben az esetben a 30 napos visszatérítési időszak, nemhogy a 14 napos, túl rövid lehet. Ezért érdemes 60 napra meghosszabbítani, és ezt az információt a lehető legszembetűnőbb helyen elhelyezni az online bolt weboldalán.

    Fektessen be online marketingbe

    Bevallom, a legjobb idő egy karácsony előtti promóciós kampány megtervezésére közvetlenül a nyári szünet után van. A megfelelő mobilizálással gyorsan sok mindent elérhet. Ezért, amikor a karácsony előtti online boltja bevételeit és kiadásait tervezi, vegye figyelembe a marketingtevékenységek költségeit is – Facebook hirdetések vagy Google AdWords kampányok. Ennek ellenére, ahogy a szakértők állítják, a legjobb módja a forgalom növelésének karácsony előtt az e-mail marketing. Gondolja át tehát okosan az e-mail marketing tevékenységeit. Küldje el ajánlatát jóval előre, győződjön meg róla, hogy a megfelelő sablon és a megfelelő linkek szerepelnek az e-mailjeiben.

    Ha tetszik a tartalmunk, csatlakozzon hozzánk a Facebookon és a Twitteren!

    Andy Nichols

    Egy problémamegoldó, aki 5 különböző diplomával és végtelen motivációs tartalékkal rendelkezik. Ez teszi őt tökéletes vállalkozóvá és menedzserré. Amikor alkalmazottakat és partnereket keres, a világ iránti nyitottságot és kíváncsiságot tartja a legfontosabb tulajdonságoknak.

    View all posts →