Új LinkedIn frissítések – tudsz róluk? Függetlenül attól, hogy a LinkedIn-en van a profilod, hogy építsd a márkádat, új munkalehetőségeket keresel, vagy új munkavállalók toborzásával foglalkozol egy toborzó ügynökségnél vagy házon belül, érdekelni fognak az új LinkedIn frissítések. Nézd meg, mi változott!

Új LinkedIn frissítések – tartalomjegyzék:

  1. Új LinkedIn frissítések – új eszközök
  2. A sokszínűség előmozdítása
  3. További fül a cégek számára
  4. Új oktatási lehetőségek
  5. Új LinkedIn frissítések – összefoglaló

Új LinkedIn frissítések – új eszközök

Új eszközök a tartalomkészítők számára. A szerzők személyes profiljai – a úgynevezett alkotók (Creator Mode) már jól megalapozottak a LinkedIn-en, de folyamatosan frissítik őket új funkciókkal. Ezek a funkciók a személyes márka létrehozását támogatják. A legnépszerűbb frissítések közül, amelyek a közelmúltban történtek, a következőket kell megemlíteni:

  • egy lehetőség, amely lehetővé teszi audio események lebonyolítását (Audio Events), amelyekben a közönség is részt vehet (például networking, munkaidő, vagy beszélgetések úgynevezett gondolatvezetőkkel)
  • lehetőség, hogy linkeket adjunk hozzá személyes weboldalakhoz, eseményekhez vagy portfóliókhoz a profil felső részében a felismerhetőség növelése érdekében
  • a funkció, amely automatikusan megváltoztatja az egyén státuszát a kapcsolatfelvételi kérelem elküldése után figyelő státuszra (függetlenül attól, hogy a címzett elfogadja-e a kapcsolatfelvételi meghívást). Ez a funkció jelentősen leegyszerűsíti a szélesebb címzettcsoport elérésének folyamatát.

A tartalomkészítők számára a karusszel opcióval, valamint a gyorsabb tartalommegosztás lehetőségével (külön gombbal) más helyeken (közösségi média, e-mail üzenetek, blogok) dolgoznak. Ennek célja az új követők könnyebb megszerzése. A LinkedIn dolgozik a funkción, amely lehetővé teszi a bejegyzések mentését vázlatként, ami javítja a rendszeres tartalommegosztást és -készítést. Kétségtelenül hamarosan a portál tájékoztatni fog a további módosításokról ezen a területen – már régóta megfigyelhető, hogy a portál intenzív fejlesztésre összpontosít a Creator Mode-ban.

A sokszínűség előmozdítása

A toborzási folyamatnak magában kell foglalnia a sokszínűséget, az egyenlőséget és a befogadást (DEI) – a legújabb kutatások azt mutatják, hogy bár a legtöbb ország hatalmas lépést tett az egyenlőség biztosítása érdekében a munkahelyeken, a vezetői pozíciók magasabb arányát még mindig férfiak töltik be, és általában ezt a nemet választják a promócióra. Azért, mert attól tartanak, hogy a toborzók és a menedzserek hasonló megközelítéseket alkalmaznak, és inkább férfiakat preferálnak, a LinkedIn úgy döntött, hogy frissítést hajt végre ezzel a ténnyel kapcsolatban.

A portál bevezetett egy új eszközt a LinkedIn Recruitment és LinkedIn Learning szekcióban, amelynek neve: Diversity Nudges. Ez a megoldás célja, hogy gondoskodjon a nemek egyenlő és sokszínű képviseletéről a toborzási folyamat során. Amikor a nemek egyensúlya felborul, a funkció értesíti a külső vagy toborzási felelőst erről a tényről. Az eszköz értesíti a toborzót a nemek arányáról, és javaslatokat tesz a szűrők megváltoztatására (lokalizációval és készségekkel kapcsolatosan), amelyek segítenek növelni a következő női képviselők jelentkezési lehetőségeit. Feltételezhető, hogy a fenti funkció fontos oktatási szerepet játszik a DEI természetének tudatosságának növelésében.

További fül a cégek számára

Fontos információk mindenki számára, aki a cég fiókjait kezeli, és szeretne munkavállalókat szerezni a LinkedIn-en – a portál észrevette, hogy egyre több jelölt a toborzási folyamat során figyel a cég értékeire és szervezeti kultúrájára.

A legjobb bemutatás érdekében ezen információk minden cég fiókján, lesz egy dedikált hely a hasonló hírek megosztására. Már most érdemes gondolkodni az értékeken és tevékenységeken (a CSR ötletét követve, a fenntartható fejlődés támogatása, a fejlődés feltételeinek biztosítása, munka-magánélet egyensúly) a felismerhetőség növelése és a dolgozni akaró jelöltek megszerzése érdekében.

Új oktatási lehetőségek

Új változások fognak megjelenni a LinkedIn Learning -en is – a portál a toborzás során az egyenlőség problémájának fontosságának tudatosítására összpontosít. A portálon olyan cikkek fognak megjelenni, amelyek célja a sokszínű, egyenlő és integratív toborzási folyamat ismereteinek növelése és a lebonyolítás módjai. Új gyakorlatokat fognak kidolgozni, amelyek támogatják a DEI-t a toborzás során a javasolt LinkedIn kurzusok keretében.

Új LinkedIn frissítések

Új LinkedIn frissítések – összefoglaló

A LinkedIn rendszeresen frissíti szolgáltatásait. A frissítések célja a legjobb alkalmazkodás a kortárs munkaerőpiac követelményeihez és a fiókhasználat folyamatának javítása. Érdemes naprakészen követni a változásokat, amelyek a személyes és céges profilokon, valamint a toborzási profilokon történnek. Így gyorsabban használhatjuk az új funkciókat, mint versenytársaink, és építhetjük a pozíciónkat a várt eredmények elérése érdekében, mindezt a közösségi média tevékenységek részeként.

Most fedezted fel az új LinkedIn frissítéseket. Olvasd el ezt is: Hogyan használjuk a LinkedIn-t toborzásra

Ha tetszik a tartalmunk, csatlakozz a szorgos méheink közösségéhez a Facebookon, Twitteren, LinkedIn-en, Instagramon, YouTube-on, Pinterest-en.

Laura Green

Valószínűleg nincs olyan közösségi média csatorna vagy taktika, amivel Laura ne érezné magát magabiztosnak. Legyen szó a legújabb TikTok trendre való ráugrásról, egy Pinterest kampány indításáról vagy élő közvetítésről a YouTube-on - ez a közösségi média ninja mindent megcsinált.

View all posts →