A kérdésre adott válasz, hogy hogyan építsünk SEO barát Landing Page-t, az egyik első dolog, amit meg kell találnod, amikor saját weboldalt készítesz. A Landing Page gyakran az a hely vagy pont, amely első benyomást kelt az ügyfelek fejében. Csak néhány másodperced van, hogy felkeltsd a figyelmét és meggyőzd, hogy maradjon és felfedezzen. De lépjünk egy lépést hátra.

Mi a célja a Landing Page optimalizálásának, ha nem generál forgalmat? Tehát a helyes első kérdés az, hogy hogyan szerezzük meg ezt a forgalmat, vagy más szavakkal, hogyan építsünk SEO barát Landing Page-t?

Mi az a landing page?

A weboldal Landing Page-e egy olyan oldal, amely általában egy célzott kulcsszócsoportra összpontosít, amelynek rangsorolása szükséges. Tartalmaz egy cselekvésre ösztönző elemet (CTA) is. A landing page egy nagyobb inbound marketing kampány része.

Ebben a típusú kampányban a cél az, hogy biztosítsuk a keresési forgalom mennyiségének növekedését a weboldalad területén vagy iparágában. A landing page egyedi jellemzője, hogy határozott formája van, amelyet a látogatók számára szükséges információk biztosítására terveztek.

A megadott információ általában világos és tömör. Segít a látogatóknak jó áttekintést nyújtani egy marketing weboldalról. A landing page optimalizálását a kezdőlapod átnézésével kezdheted.

Hogyan építsünk SEO barát Landing Page-t

Engedd, hogy a kulcsszó stratégia irányítsa a tartalmadat

Amikor egy jó SEO landing page-t építesz, fel kell ismerned, hogy a kulcsszó stratégiád kulcsfontosságú a jó landing page-hez. Általános szabály, hogy hosszú farok kulcsszavakat kell választanod, amelyek segítenek a keresési szándékra összpontosítani. A kulcsszavak használata mellett a tartalmadban ügyelj arra is, hogy jól írj, hogy az emberek el tudják olvasni és megértsék. Ennek az az oka, hogy az emberek ezt olvassák, és el kell olvasniuk ahhoz, hogy megértsék.

A SEO tartalomkészítés nem titkos tudás. Ha szeretnéd tudni, hogyan készíthetsz nagyszerű SEO tartalmat, csak olvasd el: SEO szövegkészítés. Hogyan javítsuk a tartalomkészítési folyamatot?

Kontextualizálnod kell a szövegedet annak érdekében, hogy meghatározd, miről szól az oldalad másodlagos kulcsszavakkal. A landing page optimalizáló megközelítése vagy tippje szintén használna szemantikus kulcsszavakat, különleges vagy többszörös biztosítva, hogy a keresési szándék jól tisztázott legyen. A szemantikus kulcsszavak használata sokkal koordináltabb és fókuszáltabb módon növelné a rangsorolásodat.

A szöveged struktúráját a keresőmotoroknak is érteniük kell.

Itt van a munka nagy része. Ha optimalizálnod kell a SEO landing Page-edet, tudnod kell, hogy a kulcsszavak optimalizálása a szöveg struktúrájában nem elegendő. Az oldaladnak jól strukturáltnak kell lennie, hogy a keresőmotorok elemezni tudják és jól rangsorolhassák. Ahhoz, hogy a keresőmotorok azonosítani és elemezni tudják az oldaladat, figyelembe kell venned néhány paramétert, amelyeket egy kicsit később tárgyalunk.

Ezek azok a paraméterek, amelyeket figyelembe kell venni, ha biztosítani szeretnéd a keresőmotoros láthatóságodat

Címkék optimalizálása

Ez egy SEO landing page optimalizáló, nem szabad sok szót tartalmaznia, hanem keveset. Tedd a fontosabb kulcsszót az első helyre a címedben, majd a nem fontos kulcsszavakat.

Alt tag

A landing page könnyű azonosítása a keresőmotorok számára magában foglalja az alternatív címkék használatát is. Ez megkönnyíti a keresőmotorok botjainak az oldalad azonosítását. Ennek az az oka, hogy néha a HTML képek nem jelennek meg időben, így ezek az alt címkék könnyen betölthetők, hogy helyettesítsék őket. Egy jó alt címke összefoglaló leírást tartalmaz a képről és a kontextusról.

Optimalizált Meta leírás

Ez egy másik paraméter, amelyet optimalizálni kell, hogy az oldalad könnyen azonosítható legyen a keresőmotorok által. Ez egy fontos rangsorolási tényező.

A Meta leírás optimalizálása növelheti a weboldalad forgalmát, mert befolyásolhatja a felhasználókat, hogy rákattintsanak az oldaladra a keresőmotoros találatokból. Emiatt a Meta leírásodat világosnak, tömörnek és rövidnek kell lennie, hogy vonzza a látogatókat.

Fejlécek

Különböző típusú fejlécek léteznek, van H1 fejléc címke, amelynek meg kell egyeznie az oldalad címével. Más elérhető fejléc címkék közé tartozik az H2 és G3, amelyeket a tartalomra vagy egy oldalra lehet használni vagy rögzíteni.

Belső linkek

Használj szükséges belső linkeket. A belső linkek a weboldal másik oldalára mutató linkek, amelyek a szükséges horgonyszöveget használják. A belső linkek használata megkönnyíti a keresőmotorok számára, hogy megértsék egy adott oldal tartalmát és kontextusát.

Visszautalások építése:

Ez egy másik SEO landing page optimalizáló tipp. A visszautalások tekintélyes webhelyekről származó linkek. A visszautalások általában segítenek növelni egy oldal rangsorolását, és kulcsfontosságú tényezője a weboldalad “értékének”. A visszautalások megszerzéséhez biztosítanod kell, hogy az oldalad értékes legyen. Ez azt jelenti, hogy az oldaladnak értékes információkat kell tartalmaznia, amelyekre a tekintélyes webhelyek hivatkozhatnak. Az értékes tartalom példái, amelyeket megoszthatsz, statisztikák vagy értékes adatok, amelyekre más webhelyek hivatkoznak.

Multimédia használata

A multimédiát hozzá kell adni egy oldalhoz, mert a keresőmotorok botjai értékes oldalnak tekintik azt. A keresőmotorok botjai bizonyos mértékig előnyben részesítik a videókkal és képekkel rendelkező oldalakat.

seo landing page infographic

Optimalizáld az URL-edet, hogy SEO barát Landing Page-t építs

A SEO világában minden részlet vagy lépés egyformán fontos, minden részletet optimalizálni kell a legjobb eredmény elérése érdekében. Egy jó SEO landing page építése azt jelenti, hogy figyelembe veszed minden paramétert, amely magában foglalja a weboldalad URL címét is. Ennek az az oka, hogy az URL megmutatja a weboldal szerkezetét, amely a landing page esetében van, és hogy a tartalmak hogyan illeszkednek bele.

A landing page URL-jének nem szabad hosszúnak lennie, tartsd röviden, maximum 65 karakterrel. A keresőmotorok botjai és a nézők is olvassák az URL-t, ezért fontos az URL optimalizálása.

Csatlakozz a Facebook közösségünkhöz, hogy kapcsolatban maradj!

Kamil Jasiński

Egy SEO szakértő, aki szerelmes a szavakba. Folyamatosan meglepi másokat azzal, hogyan lehet őket saját előnyére használni. Ébreszd fel éjjel a közepén, és elkezd veled beszélgetni a legújabb SEO pozicionálási ötletéről.

View all posts →