Próbálsz sikeres lenni az affiliate marketingben, de az erőfeszítéseid hiábavalók? Szeretnéd megvalósítani az álmaidat, de folyamatosan olyan hatalmas akadályokkal nézel szembe, amelyeket nem tudsz leküzdeni? Lehet, hogy mindenféle útmutatót tanulmányoztál, mielőtt belevágtál a kiadói kalandba, de mégis előfordulhatott, hogy az általános elvek nem állták ki a próbát. Átalakítható a kudarc sikerre? Miért nem működik az affiliate marketing? Sietünk, hogy segítsünk!

Miért nem működik az affiliate marketing? – tartalomjegyzék:

  1. Tanulás a hibákból
  2. Miért nem működik az affiliate marketing? A legnagyobb hibák
  3. Csak egy szerződés
  4. Nincs átgondolt stratégia
  5. Meg nem határozott célok
  6. Ne add fel!

Tanulás a hibákból

Biztosan hallottad ezt a közhelyet, hogy csak a hibákból tanulsz. Sajnos gyakran ezek nem olyan hibák, amelyeket mindenki elkövet. Ezek a te hibáid, és te fizeted meg az árát. Mégis, ne csüggedj el, ha a kiadói kezdeteid nehezek. Minden lecke tanít neked valamit. Ha a marketinged tele van kudarccal, akkor nézzük meg, mi ment rosszul. Miért nem működik az affiliate marketing? Keressük meg a hibákat, és javítsuk ki őket!

Miért nem működik az affiliate marketing? A legnagyobb hibák

Talán a kiadói hibák mögött álló okok nem is olyan nehezen megtalálhatók. Az alábbiakban összeállítottuk a leggyakoribb kiadói bűnöket. Reméljük, hogy ez némi világosságot hoz az utadon, és hasznos útmutatást nyújt:

  1. Gyakori csalódás, hogy irreális elvárásokkal rendelkezel a pénzügyek terén. Könnyű elkeseredni és azt gondolni, hogy az erőfeszítéseid hiábavalók. Ne feledd – senki sem keres milliókat néhány hónap alatt.
  2. Te láthatatlan vagy a weben. Nem használsz kulcsszavakat vagy bonyolultabb kifejezéseket. Ha növelni szeretnéd a forgalmat az oldaladon, kulcsszótervezők segítenek – egy bevált program a SemRush. A közösségi hálózatokon használj hashtag-eket.
  3. Nincs kapcsolatban a közönségeddel, így nem kapnak lehetőséget, hogy naprakészen követhessék az eseményeket. A felhasználók kényelmesek, és szeretik a kész megoldásokat. Nem építettél levelezőlistát? Nem tartottál hírlevelet? Pótold ezt a lehető leghamarabb!
  4. Győződj meg róla, hogy egy niche-t népszerűsítesz, nem egy népszerű és versenyképes területet. Ha ez egy niche – van siker? Személyesen érdekel téged? A Google Trends eszköz hasznos lehet – ezzel ellenőrizheted a keresések gyakoriságát adott kifejezésekre egy adott régióban. Lehet, hogy meg kell határoznod a működési régiót.
  5. Soha ne válassz egy kommunikációs módot átgondolatlanul. Diverzifikáld a tevékenységeidet, ellenőrizd a jelenlegi trendeket és tesztelj különböző megoldásokat. A tartalmad érdekes lehet, de a közönséged például a videót előnyben részesítheti a grafikus formákkal szemben.
  6. Ne kényszerből készíts tartalmat – unalmas, haszontalan és gyenge minőségű. Kiadónak lenni olyan munka, mint bármely más. Vedd komolyan.
  7. Az elemzésről való lemondás a kudarc felé vezető lépés. Nem leszel sikeres, ha nem tudod, honnan jön a forgalmad, és hol van a legnagyobb hatása. A Google Analytics beállítása, az élő statisztikák és mérések használata minden kiadó felelőssége. Ne félj a számoktól és az elemzésektől – ez egy értékes információforrás.
  8. Régi termékeket népszerűsítesz, nem naprakészeket, és félsz az újdonságoktól? Változtass ezen a lehető leghamarabb! Az innováció ma prémium.
  9. Győződj meg róla, hogy következetesen cselekszel. Nem kezdhetsz el hirtelen, átgondolatlanul olyan termékeket ajánlani, amelyek nem kapcsolódnak a niche-edhez.
  10. Ajánlottál gyenge minőségű termékeket? Hirdettél valamit, amit te magad sem szeretnél használni? Fejezd be az ilyen együttműködést a lehető leghamarabb, mielőtt elveszítenéd a hitelességedet!
  11. Vigyázz a tolakodó akciókra, tele spam-mel. Senki sem szereti, ha elárasztják hirdetésekkel.
  12. A hatékonytalan fizetett marketing tevékenységek és azok is, amelyek már túllépik a költségvetésedet és a nyereségedet a kezdetekkor, szintén veszteségeket okozhatnak számodra.

Csak egy szerződés

Vannak olyan idők, amikor nem te vagy a hibás a kudarcból. Az erőfeszítéseid hiábavalóvá válhatnak, ha túl sokáig egy hirdetőre korlátozod magad, vagy kedvezőtlen feltételekben egyezel meg. Próbálj ki különböző együttműködési modelleket, keress új alternatívákat és fontold meg több szerződés megkötését, ahogy fejlődsz.

Miért nem működik az affiliate marketing?

Nincs átgondolt stratégia

Időpazarlás a ködben bolyongani. A kulcs egy megfelelő stratégia. Írd le a tervedet, mielőtt cselekszel. Tervezd meg az 1. számú termék népszerűsítését. Aztán gondold át, hogyan egészítheti ki a több termék ajánlása az első lépést.

Hallottál már a cross-sellingről? Ez nem más, mint egy kiegészítő termék eladása egy kiválasztott tételhez. Egy ünnepi ruhához sok vásárló keres majd illő ékszereket vagy elegáns cipőket. Egy hasonló eljárást ismersz a gyorséttermekből. Egy hamburgerhez italt és sült krumplit ajánlanak. Arany középútra van szükség. Ne népszerűsíts különböző anyagokból készült termékeket, de ne is korlátozd a tevékenységeidet csak egy dologra.

Meg nem határozott célok

Minden marketing típus megköveteli a célok meghatározását. Az együttműködési marketing sem kivétel. Nem tudod, hogy sikeres kiadó vagy-e, ha nem világos, mit akartál elérni. Minden célodnak pontos meghatározásra és időkeretre van szüksége. A cél nem az, hogy teljes munkaidős kiadó legyél, hanem például, hogy 2022 október végéig 100 dollár profitot termelj.

Ne add fel!

A hibák elkerülhetetlenek. Senki sem szereti őket elkövetni. De van a dolognak egy másik oldala – senkinek sem sikerül elkerülnie őket, és lehetetlen csak a siker elérésével tanulni. Az út a sikerhez rögös, igényes, de megéri az időt. Találtál egy területet, ahol egy fejletlen szál maradt? Még mindig keresed a fő hiányosságot? Függetlenül attól, hogy hol tartasz a kiadói pályafutásodban, ez a tanács univerzális: Ne csüggedj el, ne add fel. Dolgozz azon, hogy a kudarcokat nagy sikerekké alakítsd!

Miért nem működik az affiliate marketing? Most már tudod, mit kell tenned a sikerhez ezen a területen! Olvasd el a többi cikkünket az affiliate marketingről: Hogyan csinálj affiliate marketinget?, Hogyan állítsd be hatékonyan az affiliate marketing weboldalt?

Ha tetszik a tartalmunk, csatlakozz a szorgos méheink közösségéhez a Facebookon, Twitteren, LinkedIn-en, Instagramon, YouTube-on, Pinterest-en.

Andy Nichols

Egy problémamegoldó, aki 5 különböző diplomával és végtelen motivációs tartalékkal rendelkezik. Ez teszi őt tökéletes vállalkozóvá és menedzserré. Amikor alkalmazottakat és partnereket keres, a világ iránti nyitottságot és kíváncsiságot tartja a legfontosabb tulajdonságoknak.

View all posts →