Bárki, aki kisvállalkozást indít, tucatnyi fontos döntést hoz. Sokan az első ügyfelek megszerzésére, egy vállalati weboldal létrehozására vagy az adózási forma kiválasztására összpontosítanak. Ezek fontos és szükséges lépések. Azonban, amikor a számlázó szoftver kiválasztására kerül sor, előfordul, hogy a vállalkozó az első elérhető megoldás mellett dönt. Ez nem jó taktika. Érdemes időt szánni a legjobb online számlázó szoftver kiválasztására. Ez egyszerűbbé teszi a számlázást, és több időt ad a vállalkozásod működtetésére.
Online számlázó szoftver – tartalomjegyzék:
- Időt megtakarítani
- Egyszerű megoldásokat választani
- Automatizálásra törekedni
- A Firmbee Ingyenes Számlázó Alkalmazás előnyei
Időt megtakarítani
Mindenkinek ugyanannyi idő áll rendelkezésére – 24 óra egy nap. De rajtad múlik, hogyan használod fel. Még egy kisvállalkozás működtetése is teljes embert igénylő tevékenység. Ezért jól kell gazdálkodnod az időddel.
Elsősorban azokra a tevékenységekre összpontosíts, amelyek a legnagyobb hasznot hozzák számodra. Természetesen delegálhatsz néhány feladatot, de egy kisvállalkozás esetén lehet, hogy még nincsenek meg a forrásaid ehhez. Ilyen esetekben néhány munkát házon belül kell tartani. Mi az, amit érdemes a munkádra fordítani?
Az egyik ilyen feladat a számlázás. A könyvelési szakemberek általában elég sokat kérnek a szolgáltatásaikért. Eközben ez egy olyan folyamat, amelyet teljesen egyedül is sikeresen elvégezhetsz. Egy jó online számlázó szoftver kiválasztása biztosan időt és forrást takarít meg számodra.
Egyszerű megoldásokat választani
Valószínűleg senki sem szeretne átkelni a funkciók labirintusán csak azért, hogy kiállítson egy számlát. Ezért olyan online számlázó szoftvert kell választanod, amely használata problémamentes. A számla kiállításának a lehető legegyszerűbbnek kell lennie. Néhány kattintás elegendő ahhoz, hogy létrehozz egy dokumentumot, amely tartalmazza az összes szükséges elemet.
Hasznos funkció a kisvállalkozások számára a automatikus számlaszámozás. Ilyen esetben nem kell aggódnod a helyes számozás miatt, mert a szoftver automatikusan egymás után rendeli a számlákhoz a számokat. A legjobb, ha olyan szoftvert választasz, amely nem korlátozza a felhasználót egyféle számozásra. A legjobb alkalmazásokban, ha szükséges, könnyedén hozzáadhatsz egymás utáni számlasorozatokat, így elkerülve a hibákat.
Another convenience that will work well for small businesses concerns prompt with tax rates that apply in your country. If you have customers in different countries, a helpful option is the ability to select the currency in which the invoice will be issued. And if you are in the habit of giving your customers a discount, it should be possible to do so either as a percentage or as a specific amount.

Automatizálásra törekedni
A kisvállalkozások gyakran állítanak ki sok ismétlődő számlát. Az ilyen dokumentumok manuális kiállítása sok időt vehet igénybe. Könnyű hibázni is. A megoldás ezekre a problémákra az automatizálás. Különösen jól működik, ha ismétlődő számlákat állítasz ki.
Csak válaszd ki azt a napot, amikor ki szeretnéd állítani az ilyen dokumentumot, és add meg a szükséges adatokat, például a tétel leírását, az árat, a fizetési módot, valamint a határidőket. A program elvégzi a többit helyetted. Ugyanakkor nem számít, milyen gyakorisággal állítasz ki ilyen számlákat. Lehet heti, havi vagy negyedéves is.
Miután megadtad az adatokat a programban, az automatikusan kiállítja a következő számlákat a kiválasztott dátumokra. Ez jelentős időt takarít meg. De ez még nem minden. Az automatizálás összességében akár 29%-kal csökkenti a számlázási költségeket.
A Firmbee Ingyenes Számlázó Alkalmazás előnyei
A legjobb online számlázó szoftver megtalálása kisvállalkozások számára nehéz lehet. Ezért érdemes felfedezni a Firmbee Ingyenes Számlázó Alkalmazás fő előnyeit. Ez egy felhőalapú szoftver. Ennek eredményeként bárhol használhatod – nemcsak az irodában, hanem az ügyfélnél, sőt útközben is. Csak internetkapcsolatra van szükséged.
A kisvállalkozásokban gyakoriak az egyedi projektek. A Firmbee egy ingyenes projektmenedzsment rendszerrel érkezik. Ez megkönnyíti a projektköltségek számlázását. Elérhető egy vállalkozói adatbázis is, amely megkönnyíti a számlázást. Csak egyszer kell megadnod az ügyfél adatait, hogy később felhasználhasd a dokumentumok kiállításakor.
Könnyedén elküldheted a kiállított számlákat e-mailben nemcsak a címzettnek. Megoszthatod az ilyen számlát a csapatod más tagjaival is, mind a dokumentum szerkesztési lehetőségével, mind a megtekintés letiltásával. Így könnyedén delegálhatod a számlázási feladatokat.
Another useful feature is the ability to copy invoices, so you can quickly issue a similar document. Just edit the data on the invoice and you already have a brand-new file for the same recipient. This saves a lot of time.
With this application, you gain easy-to-use tracking of payment statuses from customers. This will make it easier for you to reconcile invoices because you know which documents to focus on first. For those whose due date has already passed, the app displays the payment date specified on the invoice in a red box. The benefit for customers is that they can split their payments into installments, and you can monitor the status of such payments. The option to periodically send reminders to pay invoices is also quite an advantage.

A Firmbee Ingyenes Számlázó Alkalmazás egyszerűsége nem jelenti azt, hogy a program funkciókban szegény. Éppen ellenkezőleg, az egyedi igényekhez igazodik, amelyeket a kisvállalkozások támasztanak. Emellett kihasználhatod a felvett oktatóanyagokat, amelyek közelebb visznek a program különböző funkcióihoz.
Ha tetszik a tartalmunk, csatlakozz a szorgos méheink közösségéhez a Facebookon, Twitteren, LinkedInen, Instagramon, YouTube-on, Pinteresten.
Andy Nichols
Egy problémamegoldó, aki 5 különböző diplomával és végtelen motivációs tartalékkal rendelkezik. Ez teszi őt tökéletes vállalkozóvá és menedzserré. Amikor alkalmazottakat és partnereket keres, a világ iránti nyitottságot és kíváncsiságot tartja a legfontosabb tulajdonságoknak.