A partneri marketing ma rendkívül népszerű. Az a gondolat, hogy pénzt keressünk anélkül, hogy el kellene hagynunk az otthonunkat, sok internetező álma. Néhányan azonban szkeptikusak e digitális marketingformával kapcsolatban. Teljesen megengedett bármilyen termék vagy szolgáltatás népszerűsítése? Legális a partneri marketing? Olvasd el cikkünket, és tudd meg.

A partneri marketing – tartalomjegyzék:

  1. Legális a partneri marketing?
  2. Ne feledkezz meg a szerződésről
  3. Ne népszerűsíts mindent
  4. Elszámolási módszerek
  5. Ne hagyd magad átverni
  6. Légy hiteles

Legális a partneri marketing?

Lehetetlen rövid definícióban összefoglalni a partneri marketing lényegét. A mai cikk kulcskérdésére adott válasz tisztázást igényel. Legális a partneri marketing? Egy rövid „igen” határozottan nem elegendő. Míg a partneri marketing ötlete valóban legitím, el kell végezni a szükséges formalitásokat. Mire kell figyelned? Lépjünk tovább.

Ne feledkezz meg a szerződésről

A partneri marketing egy módja a pénzkeresésnek. Mint bármely munkánál, itt is szükség van szerződésre. A dokumentum védi mindkét felet (a kiadót és a hirdetőt) a tiszteletteljes emberektől. Ráadásul a szerződés segít elkerülni a félreértéseket és a számlázási problémák pontatlanságait. Ha a partneri hálózaton kívül működsz, a szerződést az ország törvényeivel összhangban kell megfogalmazni. Partneri platformok esetén elegendő, ha elfogadod a feltételeiket.

Ne népszerűsíts mindent

A partneri marketing világában sok kiadó népszerűsíti a divatot, az egészséges életmódot és a kozmetikumokat. Azonban a vitatott iparágak jövedelmezőbbek lehetnek. Míg a pénzügyi világban a partneri marketing elterjedt és jövedelmező, tudnod kell, hogy nem minden országban lehet például a szerencsejátékot következmények nélkül népszerűsíteni.

Érdemes tisztázni, hogy a jelenlegi szabályozások egy dolog. Az etikus iparág kiválasztása egy másik. Ha a helyi törvény nem tiltja az alkohol, az elektronikus cigaretták vagy a drága kiegészítők népszerűsítését, gondold át, hogy ez egy olyan termék-e, amellyel szeretnéd összekapcsolni a képedet. Gondosan válaszd ki a márkát, amelynek az arca szeretnél lenni. Keményen dolgoztál azon, hogy hogyan észlelnek. A vitatott iparágak kiválasztása hírnevet hozhat, de nem biztos, hogy azt a hírnevet, amit vártál.

legális a partneri marketing?

Elszámolási módszerek

A partneri marketingben kis és lenyűgöző összegeket is kereshetsz. Az összeg függetlenül attól, hogy a te pénzed, és azt a törvényeknek megfelelően kell elszámolnod. Nagyon sok múlik az országod törvényein. Akár közvetlenül a számládra, akár egy online számlára, mint például a PayPal, az összeg a jövedelmi forrásaid közé tartozik. Nagyon sok múlik a szerződés típusán is, amelyet aláírtál. Az elszámolási módszereket a törvény határozza meg, abban az országban, ahol a vállalkozásod működik. Ha kétségeid vannak, konzultálhatsz a könyvelőddel.

Ne hagyd magad átverni

Figyelmeztetünk, hogy ne vegyél részt semmilyen csalárd tevékenységben – ez egy dolog. Azonban van a dolognak egy másik oldala is. Ne hagyd magad átverni! Ne bízz olyan partneri hálózatokban, amelyek elvárják, hogy díjat fizesd – az ilyen platformok alapvetően nem igénylik a hozzájárulásodat. Légy óvatos, ha olyan ajánlattal találkozol, amely azt ígéri, hogy jelentős összegeket kereshetsz. Győződj meg róla, hogy a felsorolt termékek és szolgáltatások valóban léteznek.

Ezenkívül ne fektess be drága partneri marketing képzési tanfolyamokba, ha azokat kétes tudású személy vezeti, akiről valójában keveset tudsz. Soha ne írj alá olyan szerződéseket, amelyekben nincsenek pontos elszámolási feltételek. Tiszteld az idődet, az erőfeszítéseidet és a pénzedet – ne csalj, de ne is hagyd, hogy átverjenek.

Légy hiteles

A partneri marketing lényege, hogy olyan termékeket népszerűsíts, amelyek a kiadó szemében érdemesek a ajánlásra. Természetesen népszerűsíthetsz egy kiegészítőt, amelyről úgy gondolod, hogy teljesen hatástalan. Talán a jó képed segít, hogy az első alkalommal kielégítő nyereséget érj el. De tedd fel magadnak a kérdést, tényleg ezt akarod csinálni? Azt akarod, hogy az emberek placebo kiegészítőt vásároljanak? Egy ilyen politika olyan látványos kezdetet hozhat, mint amilyen a vége is.

Ne fényezd a termék előnyeit, amelyet népszerűsítesz. Sokak számára ez figyelmeztető jel lesz, hogy az ajánlásod messze van a valóságtól. Ne másold más kiadókat. Keresd az inspirációt, de ügyelj a szerzői jogokra is. Dolgozz a hatályos törvényeknek megfelelően, szerződés keretein belül, és etikus iparágban. Ne termelj spamet. Légy pozitív és hiteles, hogy elnyerd a közönséged és a jövőbeli hirdetők bizalmát.

Olvasd el ezt is:Partneri marketing kezdőknek.

Ha tetszik a tartalmunk, csatlakozz a mi szorgos méheink közösségéhez a Facebookon, Twitteren, LinkedIn-en, Instagramon, YouTube-on, Pinterest-en.

Andy Nichols

Egy problémamegoldó, aki 5 különböző diplomával és végtelen motivációs tartalékkal rendelkezik. Ez teszi őt tökéletes vállalkozóvá és menedzserré. Amikor alkalmazottakat és partnereket keres, a világ iránti nyitottságot és kíváncsiságot tartja a legfontosabb tulajdonságoknak.

View all posts →