Miért írtunk cikket az e-mail hírlevél eszközökről? Mi és ügyfeleink is rendszeresen ellenőrizzük az e-maileket. Ellenőrizzük az üzleti és magánlevelezést, átugorva a jelentéktelen e-maileket, amelyek általában a szemétbe vagy a spam mappába kerülnek. Úgy tűnhet, hogy egy cég ajánlatának elküldése egy konkrét címzettcsoportnak kudarcra van ítélve.
De lehetséges-e úgy megfogalmazni egy e-mail üzenetet, hogy először is: ne hagyják figyelmen kívül, és másodszor: felkeltse az olvasó figyelmét? Kiderül, hogy igen. A hírlevelek készítésére szolgáló alkalmazások sikeresek lehetnek, ha megfelelően kezelik őket. Megvizsgáltuk a legújabb és legjobbakat a piacon, és készítettünk egy rövid áttekintést azok számára, akik szeretnék elsajátítani és fejleszteni ezt a marketing tevékenységet.
A legjobb e-mail hírlevél eszközök – tartalomjegyzék:
- Mi az a hírlevél?
- Hírlevél – mire való?
- A legjobb e-mail hírlevél eszközök 2021/2022-ben
- Hogyan írjunk hírlevelet, amely bevonja a címzettet? Összefoglaló
- Kulcskérdések
Mi az a hírlevél?
Ennek a szónak a szó szerinti jelentése egy hírekkel teli levél, semmi egyértelmű. De a marketing kontextusában a hírlevél egy elektronikus hirdetményként definiálható, azaz egy egyszeri, tájékoztató és alacsony terjedelmű kiadvány, amely üzenet formájában kerül elküldésre egy postaládába. A hírlevél egy alkalmi forma, amelyet egy konkrét célcsoport számára küldenek, rendszertelen időközönként. A hírlevél létrehozásának indítéka lehet a cég alapvető változása, a választék megváltozása vagy a cég évfordulója. A hírlevelet nem szabad túl gyakran létrehozni, mivel az ügyfelek ilyen üzeneteket támadó kísérletnek és tolakodó reklámnak tekintenek.

Hírlevél – mire való?
A hírlevél elsődleges funkciója, hogy emlékeztesse az ügyfeleket cégünk létezésére. Azonban nem elég, ha csak egy linket küldünk az online boltunkhoz, vagy meghívjuk őket vásárlásra. Ez határozottan nem elegendő ahhoz, hogy meggyőző hatást gyakoroljunk a címzett döntésére. Emiatt a hírlevél kettős élű fegyver lehet. Egyrészt nagyszerű ötlet az ügyfelek e-mailen való vonzása, másrészt elriaszthatja őket. A hírlevél segítségével:
- felkeltheted a címzett kíváncsiságát,
- megerősítheted a cég imázsát,
- olcsón és könnyen közvetítheted a reklámüzenetet,
- bízhatóságot építhetsz az ügyfélkapcsolaton keresztül,
- professzionálissá teheted a márkát a címzett szemében
Hogyan írjunk hírlevelet, hogy az hatékonyan interakcióba lépjen a címzettel? Áttekintettük a három legjobban ajánlott alkalmazást az e-hírlevelek készítésére.
A legjobb e-mail hírlevél eszközök
- Revue
- Benchmark Email
- GetResponse
A márka reklámszlogenje: építsd fel a hűséges közönséget. Az alkalmazás lehetővé teszi számunkra, hogy megerősítsük kötődéseinket és új javaslatokkal álljunk elő ügyfeleink számára. A Revue egy többcélú eszköz a különböző hírlevelek létrehozásához, amelyet különböző módokon alkalmazhatunk. Az e-hírlevél interakcióba léphet más marketing tevékenységekkel, keresztpromóciókat létrehozva. A szoftver lehetővé teszi az előfizetők kezelését, a hírlevelek ütemezését vagy saját profiloldal létrehozását. Ami fontos, a Revue széleskörű katalógussal rendelkezik kész formákból, és egy érdekes e-mail létrehozása intuitív és egyszerű, a Twitter vagy más weboldalak linkjeinek elhelyezése szempontjából is.
Ez egy e-mail marketing menedzsment szoftver. A márka alapvető ötlete az, hogy egyszerű kapcsolatokat építsen ki az ügyfelekkel. A szoftver rendelkezik egy szakosodott eszközkészlettel a hírlevelek létrehozásához és a címzettekkel való folyamatos kapcsolattartáshoz. A programban generált üzenetek professzionálisnak és megbízhatónak tűnnek, ami erősíti a bizalmat a hirdetett cég iránt. A Benchmark egyszerű konfigurációval és optimalizált testreszabással rendelkezik, így egyszerűsíti az értékes e-mail tartalom létrehozásának folyamatát.
Javítja a lead generálást, növeli az értékesítést és hatékony hírlevél kampányokat hoz létre. A GetResponse szolgáltatásait sok jól ismert cég használja az e-mail marketing terén: Ikea, CD Project vagy Carrefour. A GetResponse heti több mint 700 millió e-mailt küld, ami a platformot marketing óriássá teszi. Az alkalmazás lehetővé teszi, hogy egyszerű üzenetszerkesztővel generáljunk e-maileket, ahol érdekes hírleveleket és más e-mail formákat tervezhetünk.
Hogyan írjunk hírlevelet, amely bevonja a címzettet? Összefoglaló
Hatékonyan megírt hírlevél nagyszerű módja lehet annak, hogy a közönségedet arra ösztönözd, hogy online nézze meg a weboldaladat. A jó hírlevelek létrehozása szempontjából négy szempont kulcsfontosságú az értékes tartalom létrehozásához. A hírlevélnek a következőképpen kell lennie:
- érdekes a címzett számára,
- bevonzó az olvasó számára,
- eredeti a tartalom szempontjából,
- SEO optimalizált, amennyiben online oldalon is közzé van téve.
Források:
- 11 legjobb e-mail hírlevél eszköz
- Mi a legjobb alkalmazás hírlevelek készítésére?
- Mailchimp
- Benchmarkemail
Ha szeretnél más hasznos eszközökről tudni, olvasd el ezt is: 8 legjobb csoportos csevegőeszköz 2021/2022-ben!
Ha szeretnél kapcsolatban maradni, csatlakozz a Facebook közösségünkhöz!
Mira Bodhi
Ismeri a szabadúszó munkának az előnyeit és hátrányait, és mégis a legjobbat hozza ki belőle. Az időgazdálkodás és az önmotiváció a legnagyobb előnyei. Jelenleg digitális nomád, és az egész világot bejárva dolgozik.
The most important questions
-
Az e-mail hírlevél eszközök ingyenesek?
A hírlevelek küldése általában ingyenes, amennyiben manuálisan történik. Azonban a programok fejlett funkcióiért fizetni kell.
-
Hogyan befolyásolja az eladásokat?
A hírlevél egy olcsó és hatékony módja annak, hogy felkeltsük a címzettek érdeklődését szolgáltatásaink iránt. Az e-maileknek köszönhetően elérhetjük korábbi fogyasztóinkat, vagy bemutathatjuk nekik a cégünknél bevezetett újdonságokat.
-
Hogyan írjunk egy hírlevelet, hogy hatékony legyen?
A tartalomnak eredetinek, hasznosnak és a célcsoport felé orientáltnak kell lennie. Túlzottan bátorító megfogalmazás használata is hiba. A hírlevélnek informatívnak kell lennie.