A Shopify nagyszerű választás a dropshipping kalandod megkezdéséhez. A platform számos funkciót kínál, amire szükséged van egy e-kereskedelmi bolt felépítéséhez. Ráadásul a Shopify könnyen használható, és még a kezdőket sem ijeszti el. A Shopify-nak köszönhetően nem lesz szükséged webhosting szolgáltatásra, nem kell személyesen kapcsolatba lépned a szolgáltatókkal, nem kell kezelned a készletet, vagy megtervezned az online boltodat. Az egész feladat sokkal egyszerűbbé válik. Hogyan kezdj el dropshippinget a Shopify-on? Íme, amit lépésről lépésre meg kell tenned.

Hogyan kezdj el dropshippinget a Shopify-on? – tartalomjegyzék:

  1. Regisztráció
  2. Termékek hozzáadása
  3. Boltod megtervezése
  4. Navigáció testreszabása
  5. Fizetési módok kiválasztása
  6. Boltod szabályzatainak meghatározása
  7. Terv kiválasztása

Regisztráció

A telepítési folyamat megkezdéséhez lépj be a weboldalukra, és kattints a Kezdés gombra. Az első dolog, ami a fiók regisztrálásához szükséges, a boltod neve, ezért ezt előre készítsd el. A Shopify-nak más információkra is szüksége lesz, többek között arra, hogy már értékesíted-e a termékedet, és mi a fizikai címed.

dropshipping on shopify

Termékek hozzáadása

Miután befejezted a regisztrációt, a vezérlőpultra kerülsz. A következő lépés a termékeid hozzáadása lesz. Jó ötlet ezzel kezdeni, mivel ez bevezet a saját online boltod létrehozásának folyamatába. Ez a tervezési szakaszt is kevésbé problémássá teszi. A témák és sablonok kiválasztása sokkal könnyebb, miután látod, mit szeretnél eladni.

Ezen a ponton jó ötlet letölteni egy dropshipping alkalmazást, ahol könnyen kereshetsz és adhatsz hozzá termékeket a boltodhoz. Az Oberlo népszerű platform volt, de most például az AliExpress vagy a CJDropshipping is használható. Böngéssz a találatok között, amíg meg nem találod az érdeklődésednek megfelelő termékeket, és add hozzá őket a boltodhoz. Később testreszabhatod a leírásokat, kategóriákat és beállíthatod az árakat.

dropshipping on shopify dropshipping on shopify

Boltod megtervezése

A termékeid beállítása után áttérhetsz az oldalad megtervezésére. Attól függően, hogy milyen költségvetésed van, választhatsz ingyenes témát vagy prémiumot. Ha azt szeretnéd, hogy a boltod kiemelkedjen, érdemes befektetni egy fizetős megoldásba. Ezeket rendszeresen frissítik, és a tervek általában érdekesebbek és vonzóbbak.

A témaépítőben szerkesztheted az online boltod megjelenését. Azonban minden a választott témától függ. Ha van fejléc, akkor használhatod a logódat. Diavetítés esetén elegendő képet kell feltöltened. Boltodhoz blogot is adhatsz, valamint további oldalakat, ahol elhelyezheted a Rólunk szakaszt, a Visszatérési Szabályzatot vagy a GYIK-et.

dropshipping on shopify

Navigáció testreszabása

Az online bolt könnyű és intuitív navigációja az egyik legfontosabb eleme a felhasználói élménynek. Ezért olyan fontos, hogy világos navigációt készíts. A Shopify-ban választhatsz, hogy mely oldalak vagy gyűjtemények jelenjenek meg a főmenüben.

Gondolj arra, hogyan teheted a lehető legegyszerűbbé a vásárlók számára, hogy megtalálják a konkrét termékeket. Jó ötlet egy legördülő menüt készíteni, ahonnan a vásárló hozzáférhet az összes kategóriához. Általános gyakorlat, hogy a kevésbé fontos oldalakat, mint például a visszatérési szabályzat vagy a GYIK, a láblécbe helyezik.

Fizetési módok kiválasztása

A Shopify széles választékot kínál a fizetési módokból. Az alapértelmezett lehetőség, amely teljesen integrálva van a platformba, a Shopify, amely lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy bármilyen hitelkártyával fizessenek. Egy másik népszerű lehetőség a PayPal.

Ha azonban a Shopify Payments nem felel meg neked, választhatsz közel száz külső fizetési szolgáltató közül. Ne feledd azonban, hogy a Shopify díjat számít fel a használatukért. Egy másik lehetőség a manuális fizetés, azaz banki átutalások, ajándékkártyák vagy utánvétes fizetés használata például.

dropshipping on shopify

Boltod szabályzatainak meghatározása

Mielőtt elindítanád az online boltodat, szánj egy percet arra, hogy megbizonyosodj róla, hogy minden úgy van beállítva, ahogy szeretnéd. A Shopify útmutatókat kínál a magánélet védelmére, a visszatérési szabályzatokra és a boltod általános szerződési feltételeire. Használj ezeket hasonló dokumentumok létrehozásához a weboldaladhoz.

Terv kiválasztása

A 14 napos próbaidőszak lehetővé teszi, hogy megismerd a platform funkcióit, de nem engedi meg, hogy termékeket vagy szolgáltatásokat értékesíts. Az értékesítés megkezdéséhez választhatsz egy fizetős havi előfizetést. Három terv érhető el: Alap 29 dollárért, Shopify 79 dollárért és Haladó 299 dollárért. Ezek eltérnek a nyújtott jelentések és elemzések tekintetében.

Hogy megéri-e befektetni a drágább tervbe, az attól függ, hogy mennyire profitál a dropshipping vállalkozásod az elemzésekből. Az alapcsomag lehetővé teszi, hogy egy normálisan működő boltot állíts be.

Olvasd el ezt is:Mi az e-kereskedelmi stratégia?

Ha tetszik a tartalmunk, csatlakozz a nyüzsgő méheink közösségéhez a Facebookon, Twitteren, LinkedIn-en, Instagramon, YouTube-on, Pinterest-en.

Martin Sparks

Az e-kereskedelem iránt érdeklődők, akik folyamatosan kutatnak az interneten, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy nem hagytak ki semmilyen fontos információt a nyereséges online boltok indításával és bővítésével kapcsolatban.

View all posts →