Előfordulhat, hogy kifogysz az inspirációból az érdekes tartalomhoz, és felmerül a kérdés a fejedben, hogy miről blogolj. Mi a teendő ilyenkor? Hogyan lehet, hogy a blog szövegek ötletei könnyen és találóan jöjjenek? Ma szeretnénk bemutatni néhány tippet, amelyek rengeteg ötletet adnak ahhoz, hogy a blogod friss és népszerű legyen.

Miről blogolj? – tartalomjegyzék:

  1. Hogyan készíts dinamikus és vonzó tartalmat? Cikkötletek
  2. Miről blogolj – hasznos eszközök

Hogyan készíts dinamikus és vonzó tartalmat? Cikkötletek

Manapság a hatalmas forgalom és a heves verseny miatt a blog népszerűségének kiépítése ijesztő feladat. Még a weboldal hatékony népszerűsítése sem garantál azonnali sikert. Ezért egy lépéssel a riválisaid előtt kell járnod, és folyamatosan értékes tartalmat kell nyújtanod friss módon. Hogyan tedd ezt? Nézd meg a javaslatainkat.

  1. Lehetőségek elemzése. Megfelelő struktúra és szervezés
  2. Az emberi elme zsenialitása lehetővé teszi számunkra, hogy hihetetlen sikereket érjünk el csupán a gondolatok és ötletek papírra vetésével. Ezért az ötleteidet a praxeológia elvei alapján kell megfogalmaznod – a hatékony működés elmélete, amely megalapozta a modern menedzsment rendszerét.

    Elvei szerint a praxeológiai ciklus betartása (arra összpontosítva, hogy mit használhatnak a olvasók, nem csak gondolkodhatnak és elemezhetnek) garantálnia kell a munka kielégítő eredményét. Bár Kotarbiński vagy Kieżun aranygondolatainak javaslata fokozza a kreativitást, az ötletek rendezése, megvalósítása és az eredmények megfigyelése nem garantálja a briliáns inspirációk megjelenését. Ebben a kontextusban szükséges egy bevált inspirációs forrás, amelynek köszönhetően tudni fogjuk, miről írjunk a blogon.

  3. Egy múló gondolat – az inspiráció bármikor megszülethet
  4. A népszerű és sikeres blogtémák sok közös vonással bírnak a nagyszerű üzleti ötletekkel. Ugyanazokkal a jellemzőkkel rendelkeznek: innovatívak, felkeltik a közönség érdeklődését és profitot generálnak. Ugyanakkor ugyanazok a hátrányok is jellemzik őket – gyakran elérhetetlenek, átmenetileg jelennek meg az elmében, és szlogenek jellegével bírnak, nem pedig egy teljes, összetett konstrukcióval.

    Gyakran, egy látszólag tétlen inspirációhiányos pillanatban valójában spontán módon, mintha a semmiből bukkanna fel. Légy felkészült egy ilyen pillanatra, és rögzítsd az ötleteidet. Amikor jönnek:

    • Írd le az inspirációidat egy jegyzetfüzetbe, majd transferáld őket a számítógépedre;
    • Használj professzionális programokat a jegyzeteid rendezésére és szervezésére;
    • Készíts egy “elmetérképet” táblagenerátorok és ötlet hálózatok segítségével;
    • Készíts rövid leírásokat az inspirációkról;
    • Módosítsd, egészítsd ki és javítsd a jegyzeteidet menet közben.
Tartalommarketing - miről blogolj

Miről blogolj – hasznos eszközök

A környező trendek, igények és vágyak arra késztetik a közönségedet, hogy konkrét információkat keressenek egy adott időpontban. Egy nagyszerű ötlet vagy briliáns inspiráció talán nem elegendő – a jelenlegi piaci keresletbe is bele kell illeszkedned, és el kell kapnod a megfelelő pillanatot. Az interneten a preferenciák elemzése olyan széles területen, mint a web, lehetetlen feladat, amit egyedül el lehet végezni. Azonban inspirációt kereshetsz olyan eszközök segítségével, amelyeket kifejezetten a weblogod jó optimalizálására készítettek.

  1. Kulcsszókereső mint téma-generátor
  2. Az egyik lehetőség, hogy egy gazdag címkebázisból böngésszünk, amelynek köszönhetően érdekes témát állíthatunk össze a címzett számára, és vonzhatjuk őt, hogy belépjen a cikkünkbe. A releváns kifejezések ismeretének hozzáadott értéke a blog optimalizálási folyamat. A releváns kulcsszavak tartalomba való beillesztésével a Google motor előnyben részesíti a miénket, a legjobb keresési pozíciókba helyezve azt. Az intuitív kulcsszó adatbázisok példái közé tartozik a Senuto, Semstorm és KWFinder, többek között.

  3. Tudd meg a blogod gyengeségeit – Animalz Revive
  4. A weboldalon közzétett tartalom folyékony. Ez azt jelenti, hogy a látogatók bármikor jöhetnek és mehetnek, amikor csak akarnak. Azonban a weboldal cikkei néhány nap alatt elavulhatnak. Amikor tucatnyi (vagy akár száz) anyag van a blogodon, lehetetlen ellenőrizni az elavulásuk folyamatát.

    Hasznos eszköz a blog tartalmának felfrissítésére az Animalz Revive – egy ingyenes SEO eszköz a tartalom elemzésére, amely lehetővé teszi, hogy visszatérj a közzétett cikkekhez, javítsd a láthatóságukat, töröld az elavult bejegyzéseket, és megtudd, hogy milyen hibákat ne kövess el a jövőben.

  5. Túllépni a céges blogon a tartalmaddal
  6. A céges blog egy személyes, kissé elszigetelt cikkforrás. Az olvasónak valóban rákattintania kell a megfelelő linkre, hogy láthassa az előkészített anyagot. Ez azt jelenti, hogy az oldal azokat vonzza, akiket egy figyelemfelkeltő cím vagy a tartalom érdekel. A blogodra irányuló forgalom növelése érdekében túl kell lépned, megsokszorozva a közönséged érdeklődését. Jó ötlet lehet rövid videókat készíteni, amelyek leírják a cikket a YouTube-on, vagy futtatni egy fanpage-et a Facebookon.

  7. Ötletek érdekes témákhoz: antagonizáld a tartalmat
  8. A legnagyobb hatású eszköz az új ötletek keresésére azonban az agyunk. Provokáld a címzettet ügyességgel és humorérzékkel. Készíts tartalmat bevált minták alapján – bejegyzések, mint “X vs. Y”, “TOP 5”, vagy a PBC formula alapján. Azonban adj hozzá a saját részedet, értelmezve a jól ismert mintákat a saját módodon.

    Ahelyett, hogy egy adott lehetőség előnyeit sorolnád fel, összpontosíts az antagonizmusra, hogy miért nem érdemes a másik lehetőséget követni. Készíts figyelemfelkeltő címeket, növeld a bevezető terjedelmét, belefűzve a címzett számára előnyöket. Írj népszerű témákról, ne feledkezve meg a legfontosabb kulcsszavak használatáról a lap pozicionálásához.

    Tartalommarketing - miről blogolj

    Tetszik a tartalmunk? Tartsd a kapcsolatot, csatlakozva a Facebook és Twitter közösségünkhöz.

    Laura Green

    Valószínűleg nincs olyan közösségi média csatorna vagy taktika, amivel Laura ne érezné magát magabiztosnak. Legyen szó a legújabb TikTok trendre való ráugrásról, egy Pinterest kampány indításáról vagy élő közvetítésről a YouTube-on - ez a közösségi média ninja mindent megcsinált.

    View all posts →